lutego 06, 2019

KOREKTOR DO ZADAŃ SPECJALNYCH - CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE

Cierpię na brak czasu! Odnalazłam nowe pasje przez co blogowanie odchodzi na nieco dalszy plan, chociaż staram się być w miarę na bieżąco z postami u siebie jak i u Was. Dziś mam zamiar większość dnia spędzić w sieci oglądając Wasze blogi. Zacznę jednak od przedstawienia Wam mojego ostatniego odkrycia (tak, wiem, że mam MAŁE opóźnienie, bo produkt dostępny jest na rynku od jakiegoś czasu) czyli CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE KOREKTOR W PŁYNIE. Tradycyjnie już - zapraszam do dalszej części wpisu!



Moja opinia: 

Opakowanie: korektor zamknięty jest w opakowaniu w kształcie walca. Materiał jest solidny i przezroczysty, dzięki temu widzimy ile produktu Nam ubyło oraz jaki jest jego kolor. Aplikatorem jest gąbeczka, bardzo miękka, przyjemna dla okolic oczu. Wydobywana jest dość spora ilość produktu. Na wierzchu nakrętki znajduje się naklejka z informacją odnośnie koloru.


Konsystencja: muszę przyznać, że byłam nieco zaskoczona jeśli chodzi o konsystencję. Jest bardziej gęsta niż to sobie wyobrażałam. Nadal dobrze się rozprowadza, bo jest to kosmetyk płynny, ale mocniej zbity niż inne korektory z którymi miałam do czynienia. Korektor delikatnie zastyga, ale nie na skorupę, nie wygląda to nieestetycznie. Nie zbiera mi się w załamaniach. Przypudrowany wygląda idealnie. 

Trwałość: nie mam problemu z trwałością kosmetyków pod oczami, podobnie było w tym przypadku. Nie nakładam go na niedoskonałości, jedynie na sińce pod oczami i tam trzyma się cały dzień.

Krycie: myślę, że tak dobre krycie korektor zawdzięcza swojej zbitej konsystencji. Jest dość ciężki, ale i idealnie kryjący. Określiłabym je jako mocne, prawie takie jak kamuflaż w słoiczku.

Kolor: kolejny raz jestem zachwycona kolorami kosmetyków do twarzy w szafie Catrice. Kolor 010 Porcellain jest naprawdę bardzo jasny, myślę, że znajdzie sporo zwolenniczek. Ja używam go zimą kiedy jestem już całkiem blada, na lato wybieram odcień 020.


Wydajność: korektora używam od kilku tygodni i zużycie jest minimalne. Myślę, że wystarczy mi jeszcze na kilka miesięcy użytkowania.

Cena/dostępność: cena kosmetyku waha się w granicach 20 zł, a jego pojemność to 5 ml. Dostępny jest wszędzie tam gdzie szafy Catrice, oraz online, np. na NOTINO.PL gdzie kupicie go za 15 zł.

Podsumowując: muszę jeszcze wspomnieć, że korektor ma piękny, lekki, kwiatowy zapach. Mnie osobiście to totalnie urzeka. To korektor po który najczęściej sięgam malując się na wieczorne wyjścia oraz wtedy kiedy wiem, że cały dzień będę poza domem i chcę wyglądać dobrze. Ufam mu w stu procentach. Nie zbiera mi się w załamaniach, nie ściera ani nie oksyduje. Delikatnie zastyga, ale nie tworzy skorupy. Do tego jego cena jest bardzo przyzwoita biorąc pod uwagę jakość produktu. To świetny produkt, warto się na niego skusić :)! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)