lipca 02, 2018

DEPILACJA DEPILATOREM - CO ZROBIĆ ABY ZMNIEJSZYĆ BÓL? MOJE SPOSOBY

W ostatnim wpisie omówiłam temat mojej pielęgnacji stóp, dzisiaj przejdę nieco wyżej i przedstawię Wam moje patenty na letnią depilację depilatorem. Długo korzystałam z jednorazowych maszynek, ale zaczynało to być mocno męczące, więc przerzuciłam się na coś co da długotrwały efekt. Jeżeli jesteście ciekawe jakiego sprzętu używam, co zrobić aby depilacja depilatorem była mniej bolesna - zapraszam do dalszej części wpisu!



PRZED DEPILACJĄ 

Cały "rytuał" zaczynam zazwyczaj wieczorem podczas kąpieli. Podstawą depilacji jest gruboziarnisty peeling, ostatnio pokochałam te naturalne z kawą. Peelinguję całe ciało, staram się masować skórę przez kilka minut aby pozbyć się całego martwego naskórka. Na noc kładę grubą warstwę balsamu do ciała i dopiero rano sięgam po depilator. 


JAK UŻYWAĆ DEPILATORA ABY MAKSYMALNIE ZMINIMALIZOWAĆ BÓL

Nie da się ukryć, że proces depilacji jest dość bolesny, przynajmniej na początku. Warto przede wszystkim zacząć od miejsc gdzie skóra jest najmniej wrażliwa, czyli np. okolice piszczeli. Polecam też dodatkowo napiąć skórę rękoma. Jest to dość czasochłonne, dlatego pamiętajcie aby zarezerwować sobie na to co najmniej godzinę. Ja zazwyczaj dzielę sobie to na kilka partii, zaczynam od łydek i pach,a za jakiś czas uda i okolice bikini. 

Idealną opcją jest rękawica chłodząca lub gotowe nakładki dołączone do depilatora. Jeśli jednak nie posiadacie ani tego ani tego opcją alternatywną może być np. ręcznik z kostkami lodu. Zimno dobrze neutralizuje ból więc warto przykładać sobie taki okład co jakiś czas.

Jeżeli zaś ból jest mocno nie do wytrzymania można sięgnąć po tabletkę przeciwbólową przed depilacją, przynajmniej tą pierwszą. Każde kolejne podejście będzie bolało o wiele mniej. Dla pełnoletniej części polecam coś co sama stosuję czyli mocniejszy drink :D. Przed pierwszą depilacją pach w moim przypadku bez alkoholu by się nie obeszło ☺. 

Depilacja depilatorem daje efekt gładkich nóg na kilka tygodni, jednak ja sięgam po niego co kilka dni i usuwam na bieżąco pojedyncze włoski, które np. pominęłam ostatnim razem lub jeśli coś szybciej odrosło. Wtedy pojęcie bólu praktycznie nie ma miejsca. 



PO DEPILACJI

Może się zdarzyć, że po depilacji nasza skóra będzie wyglądała na podrażnioną - czerwone krostki etc. W moim przypadku znika to do godziny, ale tutaj na pewno sprawdzi się niezawodny Sudocrem. Zawsze staram się maksymalnie nawilżyć swoją skórę bezpośrednio po zabiegu, zapewni to piękny efekt. 


JAKIEGO SPRZĘTU UŻYWAM I NA CO WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ

Model mojego depilatora jest dość stary, używam Braun Slik-epil Xpressive 7180. Posiada trzy wymienne nakładki masujące, niestety jest zasilany jedynie sieciowo (tylko głowicę można umyć pod bieżącą wodą). Przy wyborze depilatora warto szukać takiego, którego można używać pod prysznicem. Mój model posiada lampkę dzięki której depilacja jest o wiele bardziej dokładna. Jak już wcześniej wspomniałam nakładka chłodząca oraz masująca będzie dodatkowym atutem. 

Jakie są Wasze doświadczenia z depilatorem? Może macie jakieś patenty aby zmniejszyć ból? Koniecznie dajcie znać! 

22 komentarze:

  1. Rzadko sięgam po depilator ze względu na ból i czasochłonność, ale efekt zawsze był wart zachodu ;) Następnym razem wypróbuję trik z lodem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż głupio przyznać, ale nigdy nie korzystałam z depilatora. Nawet ciężko mi sobie wyobrazić rodzaj bólu jaki daje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ja właśnie muszę sobie kupić jakiś depilator :D jak będę w Rze będziemy pić i depilować się razem haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie wolę wosk, a obecnie kończę depilację laserową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój depilator ma nakładkę masującą, ale nic to nie pomaga. Toż to taki ból że kupiłam depilator jakieś trzy lata temu a używałam go tylko dwa razy i nadaj jadę na maszynkach jednorazowych :( muszę koniecznie sprawdzić twoje rady! chciałabym używać depilator regularnie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie korzystałam z depilatora :O Muszę to zmienić ;) masz piękne nogi zazdroszczę Ci ich 😊 Zaobserwowałam i Zapraszam do mnie ;)
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raz używałam i to był ten ostatni raz. U mnie sprawdza się maszynka różowa z Gilette. Dzięki niej nie mam podrażnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ostatnio słyszłam o ddebilacji laserem :O Podobno daje długie efekty :D Nie wiedziałam że sprawia ból :( <3


    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z depilacji to najbardziej uwielbiam trwałą depilację laserem IPS, raz a porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam depilator od niedawna ale wydaje mi się że to jednak nie dla mnie. Może jeszcze się przeprosze, jednak teraz zajmuje mi to zbyt dużo czasu. Wpis ciekawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele zależy od depilatora :) Warto znaleźć taki model, który depiluje możliwie najmniej boleśnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nice blog and after visit this blog thank you so much !!!!!!
    Write for us

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystałem z oferty https://leaclinic.pl/depilacja-laserowa-krakow/ i jestem zadowolony. Zabiegi były bezbolesne, bezpieczne i całkowicie usunęły owłosienie w danym miejscu. Takze polecam zainteresowanym .

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam różnych metod depilacji i jednak zostaję przy
    depilatorze . Na początku jest dyskomfort ale idzie się do tego przyzwyczaić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze skorzystać z profesjonalnej depilacji laserowej i cieszyć się długotrwałym efektem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio skorzystałam z depilacji laserowej i muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona https://proclinic.pl/depilacja-laserowa/ Polecam klinikę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)