maja 02, 2018

MÓJ CODZIENNY WIOSENNY MAKIJAŻ

Wpis z jesiennym makijażem przypadł Wam do gustu, więc postanowiłam zrobić także wiosenną wersję. Jeśli się bliżej przyjrzeć to to w dużej mierze używam tych samych produktów, jednak jest też kilka nowości o których chciałabym Wam opowiedzieć. W rozwinięciu wszystko o kosmetykach których obecnie używam!


OCZY

Nigdy nie sądziłam, że zaprzyjaźnię się na dobre z cieniami do powiek. Obecnie zrezygnowałam z bazy i używam wyłącznie palety cieni do powiek z theBalm Nude Dude. Korzystam z brązów czasami delikatnych fioletów. Ciągle nie przekonałam się do eyelinera, za to mocno tuszuję rzęsy tuszem do rzęs z Clinique. Jest naprawdę dobry - ja mam wersję podróżną i sprawdza się naprawdę fajnie!

BRWI

W końcu zdecydowałam się na pomadę do brwi i używam tej z Inglota. Wybór odpowiedniego odcienia był naprawdę ciężki! Teraz mam jeszcze ochotę na tą z Freedom, być może w najbliższym czasie pojawi się w mojej kosmetyczce. Na koniec brwi przeczesuję i utrwalam korektorem do brwi Eveline Art Scenic i gotowe!


TWARZ

Przede wszystkim zmieniłam podkład. Nadal jestem ogromną fanką Vichy Dermablend, ale w ostatnim czasie króluje u mnie Catrice HD Liquid Coverage czyli bardzo popularny dosłownie wszędzie produkt. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, lubię efekt jaki daje, chociaż kolor pozostawia nieco do życzenia. Utrwalam go sypkim pudrem z Wibo, który daje piękny efekt szczególnie w okolicach oczu. Pod oczami niezmiennie Magic Concealer z HR.


Bronzer to genialny kosmetyk, dlatego używam dwóch ;-) Jeśli chcę delikatny efekt to sięgam po Max Factor Facefinity podkład w kompakcie w ciemnym ocieniu Toffee. Sprawdza się świetnie w roli bronzera. Mocniejszy efekt uzyskuję nakładając dodatkowo theBalm Bahama Mama. Rozświetlacz to nadal W7 Glowcomotion, który jest obłędny. 


USTA

Coraz bardziej przekonuję się do jasnych kolorków na ustach. Sięgam po konturówkę z Lovely z numerkiem 1 oraz matowy błyszczyk z Wibo lub Lovley. Mam wszystkie dostępne odcienie i używam ich naprzemiennie. Uważam, że są naprawdę świetne i co najważniejsze - trzymają się cały dzień. 

Tak prezentuje się mój makijaż już na mnie - przepraszam za poważną minę, ale tak czuję się lepiej robiąc sobie zdjęcia ;-)

Koniecznie dajcie mi znać jakich Wy kosmetyków używacie przy codziennym makijażu! Może używacie lub używałyście któregoś z kosmetyków które przedstawiłam? 

2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad tym korektorem od HR, ale jakoś cena jak na razie mnie nie przekonuje :D U mnie niezbyt dobrze się sprawdziły te pomadki z Wibo :/ Ja na co dzień używam zawsze tuszu i korektora, a czasem dorzucam eyeliner, rozświetlacz i inne duperele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie makijażu bez bazy. Pomijając bazę do twarzy bo ta może być nawet kremem nawilżającym to mój masz have jest baza na powieki przed cienia i. W innym wypadku cienie mi się zroluja i wyglądają, krótko mówiąc-niestetycznie. A co do bronzera,to do opalania twarzy świetny brazer ma firma Paese. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)