kwietnia 05, 2018

DEMIAKIJAŻ OCZU I UST PŁYNEM DWUFAZOWYM Z GARNIER

Płyn Micelarny z olejkiem to prosty sposób, aby usunąć każdy rodzaj makijażu i oczyścić całą twarz (w tym oczy i usta) - w jednym geście i bez pocierania. Nie wymaga spłukiwania i nie zostawia tłustej warstwy ma skórze. Garnier po raz pierwszy wprowadza technologię miceli w uniwersalnym płynie oczyszczającym dla każdego typ skóry. Bez pocierania pozbędziesz się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Dwufazowa formuła z olejkiem arganowym idealnie usuwa każdy rodzaj makijażu oraz odżywia i koi skórę. Bez parabenów. 



Płyn micelarny z olejkiem Garnier Skin Naturalas zamknięty jest w tradycyjnej dużej plastikowej butli z prostą etykietą. Dozownik i zamykanie działają bez zarzutu. Opakowanie kosmetyku jest przezroczyste, więc wiemy ile go nam zostało jeszcze do końca. Sam płyn ma bardzo przyjemny, ale nie dominujący zapach powiedziałabym, że kwiatowy. Przejdźmy teraz do działania. Płyn Garniera doskonale zmywa makijaż zarówno oczu jak i twarzy, nawet ten bardzo mocny. Robi to naprawdę tak jak to obiecuje producent, czyli praktycznie bez pocierania. Oczywiście przy zmywaniu makijażu, trzeba tą skórę trochę przetrzeć, jednak  w tym przypadku płyn tak świetnie sobie radzić, że nie ma potrzeby robić tego ani wielokrotnie ani tym bardziej mocno. Ja kosmetyku tego używam w ten sposób, że namaczam nim bawełniany płatek, przykładam do zamkniętego oka i trzymam tak około pół minuty, aby płyn mógł dokładnie rozpuścić wszystko co mam na powiece. Potem delikatnie przesuwam płatek na zewnątrz i oko mam praktycznie czyste, bez zbędnego naciągania skóry. Jedyne co muszę poprawić, to linię rzęs. Płyn dzięki zawartości olejku arganowego pozostawia na twarzy subtelną powłokę ochronną. Daje przez to uczucie komfortu oraz nawilżenia, co jest całkiem przyjemne jeśli zmywacie twarz tylko płynem. Niestety uczucie to znika, po zmyciu twarzy wodą.



Płyn micelarny z olejkiem, jak sama nazwa wskazuje jest to kosmetyk dwufazowy, przed użyciem należy go porządnie wstrząsnąć. Warstwy mieszają się bez problemu. Płyn, mimo że zawiera w sobie fazę olejową, w ogóle nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Przetestowałam bardzo wiele płynów dwufazowych do demakijażu oczu i ten jest najmniej tłusty z nich wszystkich. Ponadto nie podrażnia oraz nie szczypie w oczy. Nie pozostawia też na nich nieprzyjemnej mgły. Jest bardzo wydajny. Co ciekawe, podczas jego stosowania zauważyłam, że poprawiły mi się brwi i rzęsy. Dla mnie kosmetyk ten nie ma żadnych minusów, poza jednym małym. Mianowicie warstwy, z których płyn ów się składa zużywają się nierównomiernie. Część olejowa znika szybciej i pod koniec opakowania zostaje nam sam płyn micelarny, który nie zmywa już tak dobrze. Ponadto w Polsce dostępny jest tylko w jednym, dużym formacie opakowania. Jeśli ktoś chce przetestować kosmetyk i akurat mu się nie sprawdzi, zostaje z wielką butlą. No i niepraktycznie jest takiego landara zabierać ze sobą w podróż. Poza tym, dla mnie ten płyn jest aktualnie numerem jeden jeśli chodzi o demakijaż oczu. Szczerze polecam! Na Notino.pl za jedyne 28 zł, warto wrzucić go do koszyka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)