stycznia 23, 2018

UPOMINKI Z BLOGOKARNAWAŁU W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM - RIMMEL, BOURJOIS, SELFIE PROJECT, DERMACOL I INNI

W poprzednim wpisie opowiadałam Wam o spotkaniu blogerek w którym ostatnio miałam okazję uczestniczyć - relacja dostępna jest TUTAJ. Dzisiaj chcę pokazać Wam upominki, które ze sobą przywiozłam. Dziewczyny zadbały o to, żebyśmy miały co testować przez najbliższe miesiące!


 coś na ząb od Popcrop.pl 

 peelingi od Bodyboom.pl

 masa suplementów od Avetpharma.pl

piękne perfumy od Playboy

cudowne szminki od Bourjois

garść kosmetyków od Selfieproject.pl

kolorówka od Constancecarroll

pielęgnacja twarzy od Fitomed oraz pielęgnacja włosów od Fanola

herbaty od Ahmadtea.pl

pielęgnacja stóp od Shefoot

kolorówka od Rimmel

kosmetyki do brwi od Inveo

linia pielęgnacyjna od Oillan

wielka paczka kosmetyków od Dermacol

akcesoria od Lovenue

Jak widzicie - same wspaniałości! O czym chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności ?;-) 

13 komentarzy:

  1. Super upominki. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. peelingi kawowe z Body Boom to prawdziwa perełka. Mam zapach miętowy i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super upominki :D Sama mam nadzieję, że uda mi się być na takim spotkaniu :)

    zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre kosmetyki znam i jestem bardzo zadowolona

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego używania! Część znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy, chyba peelingi Body Boom mnie najbardziej zainteresowały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile wspaniałości do testowania! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie pisz, jak u Ciebie czarna maska, czy też robi takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie upominki są zawsze przydatne. Jakby nie patrzeć, wszystkie produkty ze zdjęć są produktami codziennego użytku, więc warto je mieć w domu. Wiele dobrych rzeczy do testowania ;) Same plusy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)