stycznia 05, 2018

PODSUMOWANIE 2017 ROKU - JAK Z REALIZACJĄ POSTANOWIEŃ I CO UDAŁO MI SIĘ OSIĄGNĄĆ?


Witajcie w Nowym Roku!
Mam spore braki w blogowaniu, ale korzystając z noworocznego zapału - wracam na dobre! Bardzo żałuję, że zaniedbałam tak swoją stronę, ale mam nadzieję, że wbiję się na nowo w ten rytm. Dzisiaj mam dla Was podsumowanie minionego roku - zdradzę Wam co u mnie, zapraszam ;-)

REALIZACJA POSTANOWIEŃ


Obiecałam sobie więcej cierpliwości, zdecydowanie sobie to w tym roku wyrobiłam. Jestem pod wrażeniem samej siebie - to jak teraz podchodzę do niektórych spraw i ludzi. Super, jestem z siebie dumna! 

Miało być 2017 zdjęć na Instagramie w 2017 roku ale tutaj wielka porażka. Niestety było ich zdecydowanie za mało, do tego w pewnym momencie zrezygnowałam z prowadzenia blogowego Instagrama i obecnie używam tylko tego prywatnego - swoją drogą zapraszam @asskuuu! Za to sama fotografia poszła nieco do przodu - nadal do szuflady, ale widzę postęp ♥ 


Post udostępniony przez Aśka 🍀 (@asskuuu)

Miałam też zająć się włosami. Całkiem niedawno skróciłam je dość mocno, po prostu dobrze czuję się w takiej długości. Oleje były, może nie zawsze regularnie ale ich kondycja bardzo się poprawiła i jestem zadowolona z efektów! Za to nie udało mi się jakoś specjalnie zadbać o paznokcie. 

Niestety ale nie zadbałam o swój wzrok, ale coraz częściej noszę okulary. Wizyta u okulisty jest niestety konieczna, bo bywa coraz gorzej! Może dlatego też kiepsko szło mi z czytaniem książek. 

Pamiętajcie, JEŻELI MOŻESZ ZROBIĆ COŚ W MNIEJ NIŻ DWIE MINUTY ZRÓB TO TERAZ! Ja niestety nadal nie zawsze o tym pamiętam. Odkładanie spraw na później to moja największa zmora. Miałam też zadbać o swój czas, ale nie zawsze wszystko było zaplanowane. Chociaż na pewno było lepiej niż w zeszłym roku, wierzę, że będzie tylko lepiej! 

Obiecałam sobie oszczędzać i hm.. no cóż - średnio, bardzo średnio ;D Potrafię odłożyć na jakąś zachciankę, ale jakieś większe oszczędności - nic z tego.

Udało mi się spędzić więcej czasu w kuchni. Naprawdę w tej kwestii poszłam mocno do przodu i chcę to kontynuować. Przynajmniej to wyszło na plus, bo nadal średnio radzę sobie z bałaganem. 

Na blogu pojawiło się kilka chciejlist które w miarę udało mi się odhaczyć. Super, zakupy zawsze są fajne! 

BLOGOWANIE 

Nie do końca udało mi się spełnić moje blogowe postanowienia, pewnie przez tą długą przerwę którą sobie zrobiłam. Potrzebowałam odpocząć od Internetu, ale myślę, że nie było najgorzej. Jest Was tutaj całkiem sporo i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej ♥


Na moim facebooku trwa rozdanie, zapraszam TUTAJ!

PRYWATNIE

Ten rok był wyjątkowy. Szalony, pokręcony, ale mimo wszystko nie mogłam wymarzyć sobie lepszego. Poznałam wspaniałych ludzi! Było tyle fajnych akcji, śmiechu, zabawy - jeśli ten rok będzie lepszy - nie mogę się doczekać! Staram się raz na jakiś czas odwiedzić jakieś nowe miejsce, spróbować czegoś nowego - nauczyłam się trochę eksperymentować. Oby tak dalej! Na wakacjach byłam na winobraniu we Francji - to było przefajne doświadczenie! 

To był najlepszy rok! Życzę Wam i sobie abyście przeżyły jeszcze więcej takich fajnych chwil jak ja. Koniecznie powiedzcie mi jak Wy podsumowujecie miniony rok?

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że dla każdego ten 2018 będzie przełomowy i jeszcze lepszy od poprzedniego! :) Pozdrawiam i samych pomyślności życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że tak dobrze wspominasz 2017 rok. Ja też jestem z niego bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że 2018 będzie dla nas równie dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś za rok miała jeszcze więcej cudownych wspomnień :)
    Dołączam od obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do dbania o wzrok to pełna racja. Sama przez moje zaniedbania doprowadziłam do powiększenia się mojej wady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, wiem, że chciałam schudnąć i nawet się udało 4 kg po odstawieniu słodyczy, bo wykryto mi cukrzycę i nic więcej nie dało rady bo z gimnastyką gorzej, ale też ze względów zdrowotnych, a nawet chodziłam trochę na gimnastykę na kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)