stycznia 08, 2018

NOWOŚCI KOSMETYCZNE GRUDNIA: PACO RABANNE, NYX, CLINIQUE, REVOLUTION, WIBO, MY SECRET, ZIAJA I INNI

Która z Nas nie kocha zakupów? Postanowiłam na nowo wrzucać na bloga serię nowości kosmetycznych. Jako, że w grudniu przybyło mi trochę dobroci postanowiłam je Wam pokazać. Ja uwielbiam takie wpisy, może Wam też przypadną do gustu ;-)! Zaczynamy!


 Na promocji w Rossmannie 2+2 gratis na produkty dziecięce kupiłam sobie cztery szampony. Na zdjęciu widoczne są tylko dwa z Bambino i Johnsons Baby. Pozostałe dwa mam w domu oraz na drugim mieszkaniu. Produkty marki Ziaja są mikołajkowym prezentem - mydło w płynie o świątecznym zapachu oraz słodki krem do rąk. Strzał w dziesiątkę! :-)

 Kupiłam sobie też sztuczne rzęsy marki Ardell o numerku 124. Wydają się być w miarę naturalne, takich właśnie szukałam! Skusiłam się na promocję w Naturze - zdecydowałam się na produkty My Secret - bronzer, rozświetlacz i jasny matowy cień. Taki bronzer już u siebie mam, tylko w starym opakowaniu, niestety nie przeżył upadku. W Rossmannie kupiłam sobie też żel do brwi z Wibo. 

 Brałam udział w brogerskich Mikołajkach. Dostałam wspaniały prezent z którego strasznie się jaram! Kosmetyczka w kształcie ust oraz trzy pomadki marki NYX. Jedna standardowa w jasnym odcieniu oraz dwie płynne - mocny brąz oraz szalony fiolet! 

 W Hebe skusiłam się na promocję marki Revolution. Kupiłam sobie dwie palety cieni do powiek, o których opowiem Wam przy najbliższej okazji. Są naprawdę warte uwagi ;-) 

 Mini produkty marki Clinique dostałam od mamy - krem do twarzy, który muszę koniecznie kupić w pełnej wersji, dwufazowy płyn do demakijażu oraz szminka  w różowym kolorze. W zestawie był jeszcze tusz do rzęs, ale jeden już taki miałam więc zostawiłam go w domu ;-). 

A na koniec prezent dla samej siebie czyli najpiękniejsze perfumy na świecie marki Paco Rabanne! Przepiękny flakon i ciekawa nazwa - Olympea! Na pewno pojawi się osobny wpis odnośnie tych perfum. 


Jestem ciekawa czy znacie te produkty? Co Wy kupiłyście w grudniu ?;-)

19 komentarzy:

  1. U mnie ten żel do brwi z Wibo sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem bardzo tych perfum! :D Muszą super pachnąć :D Bardzo lubię Paco Rabanne :) ciekawie się też zapowiada mydło w piance z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości :) lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zaopatrzyć się w jakiś łagodny szampon do moich zniszczonych włosów. Może bambino. A perfumy bardzo intrygujące.czekam na recenzję ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten cielisty cień z My Secret. Maskarę do brwi z Wibo kupiłam kiedyś, ale niestety została zapomniana na rzecz pomady:) Mam Olympea tyle, że wersję Aqua i uwielbiam ją ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. nowości z Ziaji zapowiadają się genialnie, te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olympea pachnie pięknie, miałam próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach Olympea to dla mnie przekleństwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy mają przepiękny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne nowości. Znam jedynie zapach Olympea

    OdpowiedzUsuń
  11. Co kupiłam? Całą tonę albo i dwie, szczególnie w Kontigo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe nowości i piękne zdjęcia! Czekam na wpis o paletach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy Paco Rabanne znam bardzo dobrze, bo chodziły za mną przez dłuższy czas. Nie miałam jednak możliwości zakupu i dobrze się stało, bo gdy je powąchałam po kilku miesiącach stwierdziłam, że będą za dla mnie za ciężkie. Myślałam, że sprawdziłyby się na okresie letnio-jesiennym, ale ostatecznie postawiłam na bardziej owocowe Prada Candy Gloss.

    OdpowiedzUsuń
  14. SZamponem Johnsons Baby często myje włosy nie dość że ładnie pachnie to i są fajne w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię KOSMETYKI od ZIAJA,są tanie a ich jakość jest na prawdę zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w grudniu było dość skromnie, ale o Rossmann też zahaczyłam;) no i przez kilka miesięcy tych nowości mi się nazbierało;) :D ale właśnie, kto nie kocha zakupów;) (no, może się ktoś znajdzie:D)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo jeszcze nie miałam okazji próbować produktów Nyxa. Czas nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z NYXa kupiłam sobie pierwszą pomadkę na prezent na Mikołajki :) Moja córka lubi ten żel z Wibo do brwi,co jak co, ale do szkoły nie wyjdzie bez idealnie podkreślonych brwi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)