grudnia 05, 2017

ANTYBAKTERYJNY ŻEL MYJĄCY BARWA SIARKOWA


Zawsze głośno mówię o odpowiedniej pielęgnacji cery więc dzisiaj chcę przedstawić Wam antybakteryjny żel oczyszczający z Barwy Siarkowej :-) Jeśli jesteście mojej opinii zapraszam do dalszej części wpisu.

Moja opinia:

Opakowanie: gruba tuba, kolorystycznie podobna do toniku - pomarańczowe opakowanie z białymi nalepkami z napisami. Podoba mi się to, że opakowanie jest dość charakterystyczne i wyróżnia się na sklepowej półce. Butelka jest miękka co ułatwia wyciskanie żelu. Nie nabiera się go za dużo, sam też się nie wylewa, pierwsze wrażenie na plus.

Konsystencja: jak z samej nazwy wynika - żelowa. Dość gęsta, jasnopomarańczowa maź łatwo się rozprowadza po buzi i delikatnie pieni. Nie ma problemu z jakimś uciekaniem po rękach itp. 

Wydajność: używam produktu od ok. 4 tygodni, raz czasami dwa razy dziennie. Zużyłam ok. 1/3 opakowania (120ml). Myślę, że wynik jest bardzo satysfakcjonujący! 

Zapach: marka Barwa kojarzy mi się z jednym - świeżość. Taki też jest zapach żelu -  świeży i cytrusowy, ale nie nachalny. Jest bardzo orzeźwiający, idealny szczególnie rano;)

Działanie: właściwie od żelu wymagam domycia resztek makijażu jeśli używam go wieczorem oraz odświeżenia buzi jeśli stosuję go rano. I te zadania żel spełnia bez zarzutów. Skóra jest oczyszczona, ale nie ściągnięta jak bywa w przypadku produktów tego typu. Cała seria Barwa Siarkowa ma za zadanie zmniejszać stany zapalne i po dłuższym stosowaniu zmniejszać pojawianie się nowych zmian trądzikowych. Uważam, że coś w tym jest z tym, że używam toniku, kremu, żelu i jeszcze punktowo serum więc ciężko mi powiedzieć jak zadziałałby w tej kwestii sam żel. Natomiast widzę ewidentnie, że żel zmniejsza świecenie się skóry, pozostawia ją ładnie matową.

Cena/dostępność: za 120 ml żelu zapłacimy ok. 13 zł, np. w drogerii internetowej Iperfumy.pl gdzie znajdziecie też inne produkty z tej linii. Myślę, że to bardzo przyzwoita cena jak za żel. 

Podsumowując: nie podbił mojego serca tak jak tonik z tej serii, ale jest to naprawdę przyjemny żel. Polecam osobom młodym, borykającym się z trądzikiem oraz tym którzy szukają zmatowienia w takich produktach :) Dobrze oczyszcza, jest tani i łatwo dostępny - czego chcieć więcej? :)

Miałyście okazję używać tego toniku lub innego kosmetyku z tej linii? Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie!

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)