czerwca 06, 2017

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasujące odcienie. Jeśli szukacie hybryd idealnych na większe uroczystości ale i na co dzień - zapraszam do rozwinięcia wpisu.


Zacznijmy od typowej bieli czyli 001 Strong White. Na blogu pojawiał się kilkakrotnie, zazwyczaj używam go jako dodatek lub do ombre. Warto mieć klasyczną białą hybrydę w swojej kolekcji.

032 Biscuit to kolejny klasyk! Chyba najpiękniejszy baby pink z jakim miałam do czynienia. Możecie zobaczyć go w akcji np. TUTAJ. Idealny odcień na ten wyjątkowy dzień! 

Jeśli lubicie odcienie wpadające w brąz to polecam hybrydę 135 Frappe. Wygląda pięknie w połączeniu ze złotym różem, możecie zobaczyć go w akcji tutaj: TUTAJ.

Coś mocno rozbielonego czyli 155 Ivory Cream. Używam go częściej niż zwykłego białego, np. pod zdobienia. Ma świetne krycie przy jednej warstwie. Podobnie w przypadku 159 Yasmin Kiss. To podobny kolor, ale nieco bardziej różowy. Są do siebie bardzo podobne, więc jednen z tych dwóch na pewno wystarczy Wam w hybrydowej kolekcji. W pełnej okazałości zobaczycie go TUTAJ.

Na koniec coś w odcieniach niebieskiego czyli 169 Baby Boy. To idealny odcień w stylu baby blue. Idealnie nadaje się do ombre i wiosennych stylizacji. Możecie zobaczyć go np. TUTAJ w połączeniu z syrenką.

Przygotowałam też delikatny wzornik, niektóre propozycje na pewno nadadzą się na ślub i inne tego typu uroczystości. Może któraś z propozycji przypadnie Wam do gustu!

Wszystkie zdobienia wykonuję niezawodnym pędzelkiem Semilac Nail Art Brush 001. Jest niezawodny! Bardzo cienki, precyzyjny - idealny!

Co sądzicie o wzorniku? Jakie są Wasze ulubione kolorki Semilac? 

16 komentarzy:

  1. Ja zbytnio na hybrydach się nie znam. Wykonywać ich nie umiem, ale kilka razy miałam robione paznokcie tą metodą. Super sprawa i myślę czy nie zakupić sobie zestawu startowego i zacząć probować. Teraz ich ceny nie są takie drogie :) A najbardziej podoba mi się odcień Baby Boy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki nie moje, wolę nasycone odcienie, ale te wzorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wzornik. Najbardziej zauroczyły mnie te błękity. <3
    Nie używam lakierów Semilac, ale chyba to zmienię, bo widziałam śliczne odcienie mięty tej marki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam lakierów tej firmy, ale kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dopiero się pojawiły na próbę i póki co od 4 dni noszę dopiero pierwszy kolorek Mardi Gras i jestem zakochana ! Zobaczymy jak będzie z ich trwałością . Zamówiłam praktycznie same czerwienie i róże ale mam jeden nude - Frappe , wydaje się być bardzo ładnym uniwersalnym kolorkiem ! Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jasne hybrydy, ale strasznie szybko się brudzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności. Uwielbiam takie kolory na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, lubię jasne odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekki odcień błękitu jest bardzo piękny :) Musi bardzo ładnie wyglądać na opalonych dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało mam jasnych kolorów :) wolę intensywne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam semilaci a moich ulubieńców odnalazłam w kolekcji zaprojektowanej przez Margaret :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory piękne! Niestety akurat na te lakiery jestem uczulona :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)