czerwca 22, 2017

DELIKATNIE ZDOBIENIE HYBRYDAMI SEMILAC: 001 STRONG WHITE, 135 FRAPPE, 094 GOLD PINK CYRKONIE I TASIEMKA

Delikatne paznokcie idealnie sprawdzą się w pracy czy na uczelni, ale czasami lubię dodać do nich odrobinę szaleństwa. Zdobienie które Wam dziś pokażę jest banalne, ale prezentuje się bardzo efektownie - uwielbiam odcień 135 Frappe Semilac Paris, dziś połączenie z bielą i różowym złotem. Nie zabrakło też cyrkonii i tasiemki. Mimo tylu elementów całość jest spójna i nieprzesadzona - zapraszam do pooglądania zdjęć :-)


Nie zawsze decyduję się na jasne kolorki, właściwie to uwielbiam czerwone paznokcie lub takie w odcieniach niebieskiego. Czasami jednak lubię postawić na klasykę i wtedy sięgam po piękny odcień marki Semilac - Frappe! Mimo, że to jasny odcień to ma niesamowite krycie. Dwie warstwy są wystarczające - i to takie cienkie! :-) Nie mam też problemu z trwałością tych hybryd - trzymają mi się do nowego manicure! Kolor Frappe to jak dla mnie Must Have jeśli chodzi o odcienie hybryd Semilac. Podobnie jak Biscuit - element obowiązkowy! Muszę Wam za niedługo pokazać aktualizację moich hybryd. Mam ich już całkiem sporo! 


Nie chciałam jednak jednego koloru - to zbyt oczywiste dlatego dołożyłam do całości nieco bieli. Wydaje mi się, że idealnie pasuje do mojego ulubieńca Frappe! Jeden paznokieć jest czysto biały. Wskazujący to mieszanka białej hybrydy (Strong White) oraz różowego złota (Gold Pink). Jako dodatki - tasiemki i cyrkonie. Muszę Wam powiedzieć, że idealnie trzymają się pod utwardzoną warstwą lakieru nawierzchniowego zapewniającego doskonałą ochronę i intensywny blask. Topy z Semilaca należą zdecydowanie do moich ulubionych! 
Zarówno hybrydy jak i baza czy top dostępne są m.in. na Iperfumy.pl za niecałe 30 zł czyli w naprawdę dobrej cenie! Jak widzicie na blogu często pojawiają się wpisy z hybrydami tej marki - na prawdę mocno je lubię! Należycie do fanek czy raczej przeciwniczek tych hybryd? Jeśli jeszcze ich nie znacie ja bardzo mocno zachęcam do zapoznania się z nimi. 

Co sądzicie o takim połączeniu? Ja uważam, że to idealna opcja na co dzień - sprawdzi się do pracy czy na uczelnię. Nie rzuca się nachalnie w oczy ale przyjemnie przykuwa odwagę. Cyrkonie jak i tasiemki zatopione w topie z Semilaca trzymają się świetnie - jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Powiedzcie mi koniecznie jakie są Wasze ulubione kolorki z Semilaca? 

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)