maja 28, 2017

MÓJ CODZIENNY WIOSENNY MAKIJAŻ

Wpis z jesiennym makijażem przypadł Wam do gustu, więc postanowiłam zrobić także wiosenną wersję. Jeśli się bliżej przyjrzeć to to w dużej mierze używam tych samych produktów, jednak jest też kilka nowości o których chciałabym Wam opowiedzieć. W rozwinięciu wszystko o kosmetykach których obecnie używam!


OCZY

Nigdy nie sądziłam, że zaprzyjaźnię się na dobre z cieniami do powiek. Obecnie zrezygnowałam z bazy i używam wyłącznie palety cieni do powiek z theBalm Nude Dude. Korzystam z brązów czasami delikatnych fioletów. Ciągle nie przekonałam się do eyelinera, za to mocno tuszuję rzęsy tuszem do rzęs z Clinique. Jest naprawdę dobry - ja mam wersję podróżną i sprawdza się naprawdę fajnie!

BRWI

W końcu zdecydowałam się na pomadę do brwi i używam tej z Inglota. Wybór odpowiedniego odcienia był naprawdę ciężki! Teraz mam jeszcze ochotę na tą z Freedom, być może w najbliższym czasie pojawi się w mojej kosmetyczce. Na koniec brwi przeczesuję i utrwalam korektorem do brwi Eveline Art Scenic i gotowe!


TWARZ

Przede wszystkim zmieniłam podkład. Nadal jestem ogromną fanką Vichy Dermablend, ale w ostatnim czasie króluje u mnie Catrice HD Liquid Coverage czyli bardzo popularny dosłownie wszędzie produkt. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, lubię efekt jaki daje, chociaż kolor pozostawia nieco do życzenia. Utrwalam go sypkim pudrem z Wibo, który daje piękny efekt szczególnie w okolicach oczu. Pod oczami niezmiennie Magic Concealer z HR.


Bronzer to genialny kosmetyk, dlatego używam dwóch ;-) Jeśli chcę delikatny efekt to sięgam po Max Factor Facefinity podkład w kompakcie w ciemnym ocieniu Toffee. Sprawdza się świetnie w roli bronzera. Mocniejszy efekt uzyskuję nakładając dodatkowo theBalm Bahama Mama. Rozświetlacz to nadal W7 Glowcomotion, który jest obłędny. 


USTA

Coraz bardziej przekonuję się do jasnych kolorków na ustach. Sięgam po konturówkę z Lovely z numerkiem 1 oraz matowy błyszczyk z Wibo lub Lovley. Mam wszystkie dostępne odcienie i używam ich naprzemiennie. Uważam, że są naprawdę świetne i co najważniejsze - trzymają się cały dzień. 

Tak prezentuje się mój makijaż już na mnie - przepraszam za poważną minę, ale tak czuję się lepiej robiąc sobie zdjęcia ;-)

Koniecznie dajcie mi znać jakich Wy kosmetyków używacie przy codziennym makijażu! Może używacie lub używałyście któregoś z kosmetyków które przedstawiłam? 

16 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Szczególnie zwróciłam uwagę na usta. Piękny odcień pomadki :) Ja używam tego pudru z Wibo, bo jak jest ciepło to strasznie się świecę. Pomadki z Lovely koooocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio bardzo lubię takie przygaszone kolorki ;)

      Usuń
  2. Nie używałam tych kosmetyków. Na co dzień nie mam czasu namalowanie, ale jak już msm to sięgam po brązowy i cielisty cień z Avonu. Mają słabą pigmentację, więc je wybrałsm, bo źle się czuję w mocnym makijażu. Do tego tusz ze stożkową szczoteczką. Nie pamiętam nazwy. :)
    Fajnie wyglądasz, pozdrawi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię mieć czas na makijaż - nie mam problemu żeby wyjść bez niego ale świetnie czuję się pomalowana ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Delikatny, ale podkreślający urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do ust- używam tych samych produktów, kiedyś w ogole nie malowałam ust, ale odkąd odkryłam tyle pięknych odcieni nude, nie potrafię juz bez nich funkcjonować:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam praktycznie tych samych kosmetyków :) Jedyną różnicą jest podkład od L'oreal, cienie od MUR i produkty do konturowania od Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład ten też posiadam i lubię za wykończenie, ale faktycznie kolor nie do końca mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makijaż :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tych samych pomadek do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy ja się przekonam do malowania cieniami?;d Chyba jestem zbyt leniwa. Wyglądasz cudownie;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger