maja 09, 2017

BARDZO FAJNE SPOTKANIE BLOGEREK W RZESZOWIE {RELACJA Z 08.04.2017r.}

Temat spotkań blogerek jest dla mnie od jakiegoś czasu dość drażliwy, właściwie szykuję na ten temat wpis, ale ubranie moich myśli w słowa zajmuje mi w tym przypadku bardzo dużo czasu. Dzisiaj chcę opowiedzieć Wam o ostatnim spotkaniu w Rzeszowie i o tym, dlaczego uważam, że było to najlepsze spotkanie na jakim byłam. Zapraszam do relacji!

Relacja mocno się opóźniła, ale miałam mały problem ze zdjęciami, Internetem i ogólnie laptopem. Złośliwość rzeczy martwych! 

Nie będę pisać o której się spotkałyśmy i jak przebiegało spotkanie. Chciałam poruszyć inną kwestię a mianowicie niesamowita atmosfera. Nie znałam tam nikogo poza Gabrysią i szczerze się stresowałam. Błyskawicznie okazało się, że diabeł wcale nie był taki straszny.

Na miejscu czekały na mnie uśmiechnięte twarze i baloniki z helem. Ograniczona ilość osób (było nas ) spowodowała, że mogłyśmy swobodnie rozmawiać. No i jedzonko było pyszne, w końcu spotkałyśmy się w Muffinkarni! 

W dobrym towarzystwie czas leci zdecydowanie za szybko! Jednakże cieszę się, że poznałam zupełnie nowe osoby i uzupełniłam swoją listę czytelniczą. Dziewczyny zorganizowały sobie spontaniczną sesję na rynku i naprawdę śmiechom końca nie było.

Dostałyśmy też świetne upominki! Baloniki, które widzicie na zdjęciu pochodzą z Dino Zabawki (facebook). 

szczotki Michel Mercier (dostępne w Super Pharmie)

suchy szampon i sucha pianka do ciała MyCosmetics

kosmetyki Makeup Revolution

Przepraszam za opóźnioną relację i dziękuję dziewczynom i Sponsorom! ♥ 
Lubicie spotkania blogerek? 

12 komentarzy:

  1. Takie spotkania to niesamowite doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkanko :) bardzo mnie zainteresowałaś odnośnie postu, który szykujesz :) Jeszcze nie byłam na takim spotkaniu zamkniętym ale ostatnio nabrałam doświadczeń ze spotkania blogerów na #blogotoku i też mam swoje przemyślenia na ten temat. Wszystko zależy od ludzi - nawet jeśli jesteś sama i znajdzie się ktoś normalny, nie liczący na coś w zamian to da się nawiązać znajomość. Niestety w dzisiejszym świecie trudno o takich ludzi, większość czegoś chce lub uważa siebie za najmądrzejszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam okazji spotkania innych blogerek, a chętnie zamieniłabym z nimi kilka słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzę aby wsiąść udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania muszą być bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie balony :) Przesyłki od razu radośniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jak w Rzeszowie to może w przyszłym roku też bym się skusiła na takie spotkanie blogerskie ( w końcu muszę wyjść do ludzi hehe) ale najpierw muszę się uporać z Irlandią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

WIOSENNE ZDOBIENIE Z HYBRYDAMI SEMILAC - 028 CLASSIC WINE, 159 YASMIN KISS I WISIENKI

Nigdy nie sądziłam, że tak mocno pokocham hybrydy. Noszę je praktycznie non stop, są bardzo praktyczne! Moimi ukochanymi są te marki  Sem...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger