kwietnia 17, 2017

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na przekazanie Wam fajnego filmu czy dobrej piosenki. Przez moje problemy z laptopem wpis pojawia się z opóźnieniem, jednak polecane przeze mnie rzeczy są jak najbardziej na czasie! Zapraszam do rozwinięcia wpisu. 


Wielkie Kłamstewka to serial który powinien spodobać się większości z Was. Składa się on jedynie z siedmiu odcinków, więc nie jest specjalnie czasochłonny a naprawdę warty pooglądania. Morderstwo. Trup - ktoś nie żyje, ale nie wiadomo kto. Takie informacje dostajemy na samym początku, jednak dopiero ostatni odcinek powie Nam jak do tego doszło i kto zginął. Świetny pomysł, genialne wykonanie. Są chętni?

Pozostając w temacie telewizji chciałam jeszcze wspomnieć o filmie Loft. Wydaje mi się, że w sumie są trzy filmy o takim tytule - wszystkie opowiadają o tym samym, jedynie są nagrywane w różnych latach, w innych krajach i grają inni aktorzy. Ja oglądałam ten z 2010 roku. Znów mamy do czynienia z trupem z Lofcie, który jest użytkowany przez piątkę przyjaciół - krótko mówiąc faceci używają go do zdradzania swoich żon. Przeplatanka czasu teraźniejszego z wspomnieniami. Zakończenie bardzo satysfakcjonujące i kompletnie niespodziewane. Warto pooglądać!

Przeglądając Sklep Play natrafiłam na bardzo ciekawą grę - Quiz'em All. Jeśli lubicie quizy to ta gra może być strzałem w dziesiątkę. Wybierasz kategorię, czekasz aż zbierze się stu graczy i... wyquizuj ich wszystkich! 


Nie wiem dlaczego pominęłam Instagram Beaty w moim wpisie o Siedmiu ciekawych kontach na Instagramie, które warto znać ale nadrabiam to teraz i zapraszam na @mrsgasky! Piękne, spójne zdjęcia, uwielbiam tam zaglądać.

O tym czego nie robić żeby mieć więcej czasu przeczytacie na jestrudo.pl. Uwielbiam zaglądać do Natalii, jej blog to prawdziwa kopalnia wiedzy!

Na koniec moje ulubione zdjęcie z marca. Właściwie to nic nadzwyczajnego, ale lubię je za jakąś dozę tajemniczości.

Ciekawa jestem co Wam wpadło w oko w ostatnim czasie. Koniecznie się tym podzielcie ;-)!

17 komentarzy:

  1. na studiach podczas dłuższej przerwy lubiłam sobie zagrać w jakąś grę - szczególnie lubię te logiczne, bo działają na mnie odstresowująco :) ostatnimi czasy grywam w wolnych chwilach w Europoly na komórce. Polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele pozytywnych opinii czytałam o serialu "Wielkie Kłamstewka", muszę w końcu go obejrzeć, bo jak sama napisałaś ma jedyne 7 odcinków, więc wielu godzin mi nie zabierze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Lofta, ale tego najnowszego (2014 chyba?) i no nie do końca mnie zadowolił, fajny ale dla mnie bez szału jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam filmu:) Ja mogłabym bez końca oglądać filmy wojenne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyjrzeć się tym "Wielkim Kłamstewkom" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądałam Loft - wersję skandynawską. Próbowałam potem amerykańską, ale okazało się że to jest dokładnie to samo. Mówiąc dokładnie mam na myśli całkowitą kopię filmu. Oglądając jeden oglądało się obydwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sprawdzę na pewno tę apkę, co do takich quzów to powróciłam do grania w quizwanie- kiedyś był na to szał, teraz mniej, ale i tak bardzo lubię te grę.

    OdpowiedzUsuń
  8. serial chętnie obejrzę, jak tylko ogarnę wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zaglądam do Natalii. Ma bardzo przydatne posty. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Profil mrsgasky również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym serialu, ale jeszcze go nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o tych serialach :D dla mnie mistrzem są moje skarpetki na każdy dzień tygodnia hahaha odkrycie roku i życia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serial Wielkie kłamstewka mnie nie przekonuje, dlatego że oglądam Słodkie kłamstewka od dawna i ten wydaje się taki zbyt skopiowany.. Loft muszę wkońcu obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)