marca 15, 2017

ODKRYCIA LUTEGO - FILM, PIOSENKA, SERIAL I INNE LINKI GODNE POLECENIA + KALENDARZ MIESIĘCZNY DO POBRANIA #2

Całkiem niedawno opublikowałam na blogu odkrycia stycznia a dziś mam dla Was  zbiór ciekawych linków z kolejnego miesiąca. Będzie film, serial i masa ciekawych linków, m.in. coś o fotografii, makijażu a także o tym co zrobić żeby.. stać się szczęśliwym. Plus na koniec kalendarz na marzec do pobrania. Zapraszam do dalszej części wpisu! 

Zemsta o jasnych oczach czyli serial który skradł moje serce. Jeden odcinek trwa ponad godzinę i jest ich łącznie tylko cztery, ale mam nadzieję, że będzie kontynuacja, bo wiele wątków pozostaje według mnie niewyjaśnionych. Serial opowiada o Olivii która postanawia pomścić swoich bliskich, którzy 10 lat wcześniej zginęli w upozorowanym wypadku samochodowym. Bardzo ciekawa fabuła, niespodziewane zwroty akcji - warto pooglądać!

Jeśli chodzi o nowości kinowe, to nic z repertuaru nie zaciekawiło mnie tak jak Ciemniejsza strona Greya. Należę do osób które nie są wrogo do tego filmu nastawione. Druga część podobała mi się o wiele bardziej niż pierwsza, przyznać się która z Was chciałaby takiego Greya ? ;-) 

Idąc za ciosem piosenka z wyżej wymienionego filmu czyli Zayan&Taylor Swift - I don't wanna live forever która leci u Nas na mieszkaniu bardzo często. Początkowo była mi zupełnie obojętna - teraz ją uwielbiam! 

'...A nawet jeśli dziś jest pokój to jutro będzie wojna na świecie i nie ma się z czego cieszyć.' czyli artykuł Małgosi Dawid-Mróz - 5 typów toksycznych ludzi, na których szkoda mi już czasu (i łez). Pamiętam kiedy odkryłam go mniej więcej dwa lata temu czyli praktycznie zaraz po publikacji i zapadł mi w pamięci do dziś. Niedawno go odkopałam i postanowiłam się z Wami nim podzielić - polecam jak najszybciej pozbyć się szkodników z otoczenia!

Natalia z bloga Jest Rudo napisała masę ciekawych artykułów o fotografii, które dosłownie molestuję! Zostawiam Was z jednym o błędach popełnianych przez początkujących fotografów.

Chciałabym nieco bardziej iść w ścieżkę fotografii, dlatego postanowiłam raz w miesiącu wrzucić tutaj swoje ulubione zdjęcie. Coraz częściej sięgam po aparat i mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc będzie tylko lepiej! Na dziś zdjęcie mojego psa :-)

Na koniec mam dla Was miesięczny kalendarz do wydruku. Ja swój wkładam w ramkę na zdjęcia (Pepco 9,99zł). Podoba mi się efekt końcowy może i Wy skorzystacie - obiecuję, że na kwiecień pojawi się wcześniej! 
podbierz obrazek i wydrukuj w A4!

Dajcie znać czy skorzystałyście z kalendarza, jak podoba się Wam zdjęcie oraz co Wam spodobało się w minionym miesiącu! 

7 komentarzy:

  1. Ja nie oglądałam Graya, ani nie czytałam i jakoś nie czuję się zachęcona :D Przeciwniczką też nie jestem, ale to chyba nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część Greya tak mi się nie podobała, że nie ciągnie mnie do drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fotogenicznego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nazwa serialu jest taka trochę tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tydzień temu jakoś oglądałam 2 część greya i w sumie nie była zła :) Była duuużo lepsza od 1, bo ta nie przypadła mi do gustu. Piosenkę też lubię i mam z nią tak jak Ty - na początku mi się wcale nie podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)