marca 22, 2017

22 KROKI DO ODŚWIEŻENIA SWOJEGO STYLU NA WIOSNĘ!

Jako, że mamy już wiosnę mam dla Was kilka porad - w sumie aż dwadzieścia dwa podpunkty o tym jak dobrze zacząć wiosnę!


1. Spotkaj się z przyjaciółmi w plenerze. Choćbyś nie wiem jak chciała się zmienić nie zapominaj o przyjaciołach! Zaplanuj spotkanie, ale na świeżym powietrzu!

2. Nawadniaj organizm. Czy wiesz, że jeśli czujesz pragnienie to Twój organizm już jest w małym procencie odwodniony?

3. Pokochaj owoce na nowo. To już ten czas kiedy z powodzeniem jogurty możesz zastąpić jogurtem naturalnym zmieszanym ze świeżymi owocami. To świetna opcja na śniadanie!

4. Obserwuj. Nikt nie każe Ci iść na najnowszymi trendami, ale dobrze wiedzieć co w trawie piszczy. Dla mnie sporą inspiracją są po prostu inni ludzie!

5. Wykorzystaj piękną pogodę. Przeznacz ją na szybki spacer lub inną aktywność fizyczną w terenie! 

6. Pozbądź się toksycznych ludzi. Nie masz na nich czasu! 

7. Otwórz swoją szafę. Wyrzuć z niej wszystko na podłogę, posegreguj i poukładaj tak jak lubisz. U mnie sprawdza się opcja - bluzeczki na długi rękaw na jednej półce, na drugiej na krótki, a później układam je kolorami. 

8. Wyrzuć wszystkie zbędne rzeczy.  Pozbądź się wszystkiego co nie daje Ci radości! 

9. Schowaj zimowe ubrania i dodatki.  Niech zima nie wraca prędko!

10. Zaplanuj wydatki. Próbowałam już kilku opcji, m.in. system kopertowy itp. ale nic nie sprawdza się u mnie lepiej niż po prostu rozpisanie wszystkiego, a zakupy spożywcze robione z listą zakupów.

11. Idź na zakupy! Jak już zaplanowałaś wydatki, to pora zaszaleć! 

12. Kup sobie coś kolorowego. Będąc na zakupach nie ograniczaj się do czarnego, białego i szarego. Idź w kierunku wiosennych kolorów!

13. Noś przy sobie niezbędne rzeczy. Torebka zawsze powinna być zaopatrzona w portfel, telefon, chusteczki (lubię mieć przy sobie też te mokre) a teraz kiedy robi się coraz cieplej zawsze mam przy sobie dezodorant NIVEA INVISIBLE FRESH. W domu sięgam po antyperspirant roll-on Nivea Invisible Black & White Fresh


14. Uśmiechaj się! Może ktoś dzięki Tobie będzie miał lepszy dzień!

15. Dodaj koloru do stylizacji! Kupiłaś coś kolorowego? To jest ten moment żeby zacząć go nosić! Zainspirowana butelką mojego dezodorantu stworzyłam biało-czarną stylizację z dodatkiem mięty!


16. Zrób hybrydy! Zadbane dłonie to podstawa. 

17. Zmień coś w swoim makijażu. Jeden element. Może kreska, albo mocniejsze usta?

18. Czytaj książki. Nie zapomnij o takich przyjemnościach. Poświęć wieczory na ciekawą lekturę.

19. Zapisz się do kosmetyczki. Może jakiś zabieg na twarz lub na dłonie? Ja po zrobieniu brwi u kosmetyczki czuję się sto razy lepiej ;-)

20. Rozwijaj się! Może jakieś kreatywne wyzwanie zdjęciowe? Robi się coraz piękniej, więc na pewno wyjdą z tego ciekawe kadry!

21. Zadbaj o stopy. Za niedługo sięgniemy po odkryte buty, warto już teraz zadbać o to by nasze stopy prezentowały się schludnie.

22. Może przemeblowanie? Delikatne przesunięcie mebli zawsze działało na mnie motywująco. Może pora zmienić delikatnie swoje otoczenie? 

25 komentarzy:

  1. wiosna to idealny czas na zmiany i upiększanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szpilki:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy pomysł jest dobry na zmianę :) świetna lista! my niedługo startujemy z przemeblowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Figurę to Ty masz świetną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja przyjaciółka, ale to prawda - figura piękna ;)!

      Usuń
  5. Świetne rady, a te szpilki <3 coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :)
    Krok 14 to chyba najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę zacząć pić więcej wody - zdecydowanie! :D Cera i figura na tym skorzysta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty, uwielbiam mięte <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja ;)

    Miłego i słonecznego dnia ;)

    Kolorowej i udanej środy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyglądasz ;) buty są piękne :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może jestem dziwna ale mi zawsze poprawia humor, gdy robię sobie paznokcie, jakoś się wtedy odprężam. dlatego też jestm ciekawa tej nowej serii spa semilaca

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile tu porad, z których korzystam, a nawet nie miałam pojęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatne wskazówki i porady!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super lista! Wiele z nas pragnie coś w sobie zmienić, ale bardzo często mamy wiele myśli i żadnego konkretnego planu działania, bez którego ciężko zrobić nawet jeden mały krok, nie mówiąc już o 22 ;) Doskonałe wskazówki i mega zdjęcia! Można się zakochać w tych szpilkach! Takie mega kobiece, niepowtarzalne i z charakterem, a jednocześnie bardzo eleganckie w połączeniu z klasyczną czernią i bielą :) Idealne jako trafiony zakup dla nowej wersji lepszej siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)