grudnia 17, 2016

PREZENT DLA NIEJ NA OSTATNIĄ CHWILĘ - PIĘĆ PROPOZYCJI


Prezent pod choinkę to niemały problem. Sama często zastanawiam się co kupić aby nie stracić majątku, ale żeby każdy był zadowolony. Przedstawiam Wam propozycje na prezent dla niej - coś dla dziewczyny, żony, mamy, babci czy koleżanki. Mam nadzieję, że pomogę Wam z wyborem! Moich propozycji nie ma za dużo, ale są bardzo łatwo dostępne - na ostatnią chwilę :-)

KOSMETYKI 
To zawsze dobry wybór. Która Kobieta nie kocha kosmetyków? Nawet gotowy zestaw, których teraz wszędzie pełno może być dobrym wyborem. Więcej na ten temat pisałam już post: POMYSŁY NA PREZENTY KOSMETYCZNE POD CHOINKĘ DLA NIEJ. Ostatnio bardzo modne są hybrydy robione w domowym zaciszu - idealny może okazać się zestaw do hybryd Semilac

BIŻUTERIA
Tutaj może być nieco trudniej wstrzelić się w gust, ale wystarczy dowiedzieć się czy dana osoba nosi łańcuszek czy bransoletkę. Ja osobiście uwielbiam delikatną biżuterię! Spory wybór kompletów w dobrej cenie znajdziecie w sklepie Yes.

KSIĄŻKA LUB DOBRA PŁYTA
A może książka? Dla moli książkowych to będzie idealna opcja, Ja kocham fantastykę, ale dość "uniwersalną" propozycją jest "Tajniki DIY" Ewy Grzelakowskiej- Kostoglu znanej bardziej jako Red Lipstick Monster. W Empiku trwają bardzo fajne promocje, a jeśli ciężko zdecydować się Wam na jakiś konkretny tytuł, pozostaje pójście na łatwiznę i wybranie czegoś z bestsellerów. Pozostając w Empiku. A może płyta ulubionego artysty? 


SŁODYCZE I WINO
Propozycja z której sama ucieszyłabym się niesamowicie :-) Kosz słodyczy z butelką wina to bardzo praktyczna opcja ☺ W sumie to ucieszyłabym się z samego wina - co prawda trzeba znać gust owej osoby, ale samo wykonanie będzie banalne. 

KARTA PODARUNKOWA
Jeżeli kompletnie brak Wam pomysłu to zawsze można pokusić się na bon podarunkowy do sklepu z odzieżą lub kosmetykami. Taka karta na pewno zostanie wykorzystana na coś co spodoba się obdarowanej osobie. 


Wszystkie wpisy z pomysłami na prezent znajdziecie tutaj: POMYSŁY NA PREZENT. Teraz liczę na Waszą kreatywność - powiedzcie mi co Wy chciałybyście znaleźć pod choinką, być może kogoś to zainspiruje! Ja kompletnie nie wiem co chciałabym dostać w tym roku :-)

13 komentarzy:

  1. Karta podarunkowa to chyba najlepsza deska ratunkowa. Zawsze można ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o zestawie Semilac
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z powyższych propozycji by mnie uszczęśliwiła <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Semilaki chetnie bym znalazła pod choinką. Czy inne hybrydy:) Innych kosmetyków nie, bo już mam ich za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak zestaw z semilaca to super opcja na prezent, sama dostałam i używam do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiązkę z chęcią bym przeczytała ; ) ciekawe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdego z nich bym się cieszyła! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest jedna rzecz, którą chciałabym dostać pod choinkę, ale wiem, że nie mam na nią szans - zegarek.
    Myślę, że fajną opcją na prezent mogą być te obrazy po numerkach, które krążą ostatnio w internecie, szczególnie dla kogoś, kto lubi kreatywne spędzanie wolnego czasu. Sama bym się ucieszyła z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym zawsze wybrała biżuterię! Wspaniała propozycja ze zdjęcia, bardzo mi się podoba bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zażyczyłam sobie kolejny filtr prysznicowy z systemem kdf - świetnie zmiękcza wodę a przez to nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karta podarunkowa zawsze się sprawdzi, chociaż to takie pójście na łatwiznę ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger