listopada 29, 2016

KILKA KOSMETYCZNYCH NOWOŚCI: MATRIX, PUPA, CHANEL, DIOR ARTDECO - ZAMÓWIENIE NA IPERFUMY.PL

Sporadycznie zdarza mi się robić na blogu większe przerwy, jednak czasami natłok zbyt wielu spraw nie pozwala mi usiąść i napisać konkretnego posta, a nie lubię wstawiać tutaj tzw. "zapychaczy". Nigdy nie piszę też tutaj o prywatnych sprawach i tak na pewno zostanie, wyjątkiem będzie jakieś podsumowanie końcem grudnia. Wszystko u mnie w porządku, postaram się szybko nadrobić dwa posty z serii "Piękna Jesienią" i zaczynam serię grudniową! Dzisiaj jednak chcę Wam pokazać moje zamówienie online na Iperfumy.pl. Zapraszam do dalszej części wpisu! 

Na blogu pojawiło się kilka kosmetycznych chciejlist i zazwyczaj były to nieco droższe produkty - takie było jedno z moich Noworocznych Postanowień jeszcze z 2015 roku - przemyślane zakupy. Uważam, że drogeryjne marki mają wiele perełek po które chętnie sięgam jednak od czasu do czasu marzy mi się coś bardziej ekskluzywnego. Poszalałam w ostatnim czasie i w końcu mam wychwalany wszędzie podkład Dior Nude Air. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że jest on w minimalnie za ciemnym kolorze. Zostawię go na lato lub kupię sobie "rozbielacz" do podkładów. 

Będąc w Douglasie wpadły mi w oko matowe pomadki Pupa I'm Matt. Kupiłam je w Internecie nieco taniej. Zdecydowałam się na odcień z numerkiem 12, za niedługo pojawi się pełna recenzja tego produktu. 

Moje marzenie się spełniło i mam swoją pierwszą (i już wiem, że nie ostatnią!) pomadkę z Chanel. To prawdziwe cudeńko, chociaż kolor wybierałam naprawdę randomowo, to trafiłam idealnie. Na pewno pojawi się na blogu, bo jest warta uwagi. Piękne opakowanie, dobra pigmentacja i wspaniały kolor. Czego chcieć więcej ? ;-)

Być może pamiętacie, a jeśli nie to przypomnę - na blogu pojawiła się recenzja pudru transparentnego z Artdeco. Pisałam wtedy, że zamiast kupować nowy produkt można dokupić sam wkład (o tej samej pojemności) za połowę ceny. Mój puder powoli jest na wykończeniu więc dokupiłam taką solniczkę z pudrem Artdeco którą przesypię sobie do starego opakowania. Póki co przerzuciłam się na sypki puder od Wibo i bardzo chętnie przygotuję porównanie tych dwóch produktów. 

Zbliżamy się do końca moich skromnych zakupów. Ostatni produkt jest do włosów. Kiedyś kupiłam u fryzjerki spray do prostowania z Matrixa i byłam z niego bardzo zadowolona. Nie mogłam nigdzie znaleźć tej serii, którą miałam kiedyś więc zdecydowałam się na spray termoochronny Matrix Heat Buffer. Póki co jestem w fazie testów, ale stary produkt podobał mi się nieco bardziej chociaż ten nie jest zły. Na końcową recenzję trzeba jeszcze troszkę poczekać :-) 

To już tyle kosmetycznych nowości. W moich zbiorach w ostatnim czasie nie pojawia się za dużo kosmetyków, ale zwyczajnie niczego nie potrzebuję lub wolę odłożyć. Dawno nie pokazywałam tutaj jakichkolwiek zakupów, co myślicie o takiej formie wpisu? Jeśli się Wam spodoba będę dodawać tutaj co jakiś czas post z nowościami niekoniecznie kosmetycznymi :-)  

11 komentarzy:

  1. Ale fajne nowości! Niestety nie miałam okazji testować tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy nie są skromne, raczej "na bogato" :) Ciekawe jak spiszą się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka Dior, marzenie! Nowości PUPY tez rzuciły mi się w oczy, czekam na kilka słów o pomadce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala, ale fajne zakupy poczyniłaś ;) też mam chętkę na ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w listopadzie trzymam się dzielnie i chyba nawet nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa podkładu z Dior i pomadki z Chanel.

    Nie miałam okazji przetestować tych produktów ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńka! ciekawa jestem podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosmetyki ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O skurczysynu mały, widzę gustujesz w moich markach - Chanel, Dior, czy Ardteco! :D Widzę skusiłaś się na wypełniacz z Ardteco, a ja w końcu po X latach wymieniłam go na inną nowość. Co do lakieru i podkładu - zdradź ceny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, dawaj takie posty, bo uwielbiam patrzeć na cuda, zwłaszcza na te, na które mnie nie stać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger