listopada 18, 2016

DELIKATNIE ZDOBIENIE HYBRYDAMI SEMILAC: 001 STRONG WHITE, 135 FRAPPE, 094 GOLD PINK CYRKONIE I TASIEMKA

Delikatne paznokcie idealnie sprawdzą się w pracy czy na uczelni, ale czasami lubię dodać do nich odrobinę szaleństwa. Zdobienie które Wam dziś pokażę jest banalne, ale prezentuje się bardzo efektownie - uwielbiam odcień 135 Frappe z Semilaca, dziś połączenie z bielą i różowym złotem. Nie zabrakło też cyrkonii i tasiemki. Mimo tylu elementów całość jest spójna i nieprzesadzona - zapraszam do pooglądania zdjęć :-)

Co sądzicie o takim połączeniu? 

20 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie, bardzo dziewczęce i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie ten czerwono-biały paznokieć nie przekonuje, ale reszta wygląda bardzo fajnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. o, super wyglądają. podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo mi się podobają takie delikatne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatne, kobiece i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥ przepiękne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie wygląda to połączenie z tasiemką! Frappe uwielbiam i chyba niedługo do niego powrócę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się :) delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, delikatne zdobienie, na pewno nikt nie przejdzie obok niego obojętnie :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje stylizacje z semilacami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tych lakierach z semilac'a dużo słyszalam przeważnie na youtube. Ten Twój maniure, prezetuje się naprawdę świetnie. Idealnie wypielęgnowane dłonie, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger