października 30, 2016

PĘDZLE Z CHIŃSKICH STRON - ZAMÓWIENIE NA SAMMYDRESS - PIERWSZE WRAŻENIE I MOJA OPINIA ZESTAWU PĘDZLI DO MAKIJAŻU


Już od dawna nie zamawiałam nic na zagranicznych stronach. Jakiś czas temu nadarzyła się okazja i złożyłam zamówienie na stronie Sammydress.com. Już kiedyś zamawiałam coś z tamtej strony i byłam zadowolona. Teraz zdecydowałam się w większej mierze na pędzle, które będę Wam co jakiś czas pokazywać. Na pierwszy ogień idzie zestaw siedmiu pędzli do makijażu w odcieniu złota. Jeśli jesteście ciekawe co o nich myślę, zapraszam do dalszej części wpisu.


Wspominałam Wam już o tych pędzlach na moim Instagramie - było to typowe pierwsze wrażenie. Już wtedy mówiłam Wam, że pędzle są niesamowicie lekkie - o ile ich wykonanie jest dobre, włosie nie wypada i nie powinny się za szybko rozwalić, tak po prostu trzonki są puste w środku. Myślę, że to ani wada ani zaleta - mi osobiście jest to po prostu obojętne. 

Zupełnie nieświadomie przerzuciłam się na ten zestaw. Jedynie do pudru zazwyczaj używam puszka z Inglota, poza tym sięgam tylko po nie. Uwielbiam pędzelek do brwi! Jest idealny do ich precyzyjnego podkreślania. 

Drugim ulubieńcem jest płasko ścięty pędzel do bronzera. Nie wyobrażam sobie nie używać go podczas makijażu. Świetnie się nim pracuje i dobrze rozciera ostre krawędzie. 

Jestem w tych pędzlach zakochana :-)! Myślę, że to świetna opcja dla tych mniej zaawansowanych - przy codziennym makijażu sprawdzą się naprawdę dobrze. Link do pędzli: Cosmetic 7 Pcs Plating Handle Nylon Facial Eye Makeup Brushes Set. Jak widzicie cena za 7 pędzli jest bardzo korzystna, jeśli się nad nimi zastanawiałyście to naprawdę warto! :-)

17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ich wygląd wizualny. Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamówiłam na Amazonie chińskie pędzle i nie wyobrażam sobie nie używać ich codziennie, bardzo mi przypadły do gustu. Świetna sprawa, że tanio można zdobyć coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te pędzle i je uwielbiam:)
    Wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne *-* Chętnie bym takie przygarnęła :D Ogólnie lubię pędzle z chińskich stronek. Obecnie większość moich pędzli pochodzi z takich portali ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne różowiutkie i te złote raczki ♥ ja mam jeden tylko do podkładu

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądem przypominają mi pędzle popularnej marki. ogólnie pędzelki które zrecenzowałaś fajnie i ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zestaw już dość długo i większość z pędzelków bardzo dobrze mi służy :) Ten do brwi/eyelinera jest świetny i lubię też pędzelek do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizualnie wyglądają super, zainteresowałaś mnie nimi , bo właśnie poszukuje jakiejś podmianki dla mojego już wysłużonego zestawu.

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/10/zimowe-czapuchy-od-zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te pędzle, niezwykle leganckie

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę je miała na uwadze przy ewentualnym zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pędzle przyciągają do Siebie już samym widokiem! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  13. MAm je, ale szkoda mi ich do makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym wypróbowałabym taki pędzel.
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. mi większość pędzli z chińskich stron bardzo szybko się rozkleiła ale ja często myje pędzle

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że tutaj zajrzałam. Właśnie od jakiegoś czasu ryję po stronach i szukam pędzli. Będą do porównania z innymi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)