czwartek, 12 listopada 2015

MOJA PRZYGODA Z BIAŁĄ PERŁĄ

Podczas Zlotu Podkarpackich Czarownic otrzymałyśmy do testów Białą Perłę - system pięciodniowy. Powiem Wam, że byłam tej kuracji strasznie ciekawa i niemal od razu rozpoczęłam testy. Jesteście ciekawi jakie są moje odczucia? Zapraszam do dalszej części wpisu.

Cały system składa się z pasty do zębów, żelu wybielającego oraz płynu do płukania + nakładki na zęby (jeden w zapasie), etui na te nakładki oraz "miernik bieli". 

Każdy z elementów kuracji wystarcza na dłużej niż pięć dni i taki zabieg można kontynuować dłużej. Ja stosowałam te pięć dni. W czasie kuracji nie powinno się jeść kolorowych owoców etc. oraz pić kawy. Ja przez trzy dni byłam na oczyszczającej diecie jabłkowej, później też unikałam kolorowego jedzenia.

Cena takiej kuracji na promocji do dostania za ok. 60 zł (przynajmniej ja takie ceny widziałam). Czy warto? 

Moim zdaniem tak. Biała Perła zadziałała na moje zęby w dość małym, ale widocznym dla mnie stopniu i z efektu jestem zadowolona. Mam zamiar wznowić za trochę kurację, bo w moim odczuciu zęby stały się bielsze.

Miałam to szczęście, że nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło, nie krwawiły mi dziąsła, ani nie czułam bólu. Po prostu żadnych efektów ubocznych. 

Żel wybielający ma dość specyficzny posmak, pewnie nie każdy go będzie mógł tolerować, mi osobiście on nie przeszkadzał.

Podsumowując z efektu jestem dość zadowolona, chociaż producent przeliczył się w obietnicach. Nie mniej jednak coś tam się zaczęło dziać, dlatego mam zamiar wznowić kurację :) 

24 komentarze:

  1. Fajnie, że nie miałaś żadnych efektów ubocznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całe szczęście bez komplikacji ;)

      Usuń
  2. Chętnie bym wypróbowała wybielić zęby tym specyfikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa efektu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam kiedys białą perłe, ale starsza wersję (wiecej składników aktywnych) i miałam ząbki jak po profesjonalnym wybielaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa czy u mnie by pasowała ta kuracja, napewno spróbowuję.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam szczęście,bo nie mam problemów z kolorem zębów,lecz czasem stają się wrażliwsze ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak mój aparat retencyjny, który zakładam na noc. Nie mniej jedna ciekawa jestem takich kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie pokazałaś zdjęć przed i po:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciach :(

      Usuń
  9. Ja na szczęście mam białe zęby, ale szkoda, że słabe :( cóż, coś za coś :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała, może akurat u mnie by się sprawdziło w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kuracja nie dała żadnych rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  12. używam tej pasty i jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie stosowałam takich produktów, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy marzy o białym uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, ze Ty jesteś zadowolona z tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

!-- BEGIN CODE IT PRETTY RELATED POSTS GALLERY CODE -->