sierpnia 29, 2015

ZMYSŁOWA PRZYJEMNOŚĆ. AVON - ULTRA COLOR INDULGENCE W ODCIENIU POPPY PINK

Cześć!
Przy okazji wpisu o moich produktach do ust pokazałam Wam oczywiście m.in. szminkę z Avonu. Wcześniej wspominałam o niej w ulubieńcach marca, więc jak możecie się już domyślić będzie to raczej pozytywna recenzja. Za co ją tak lubię? Przekonajcie się same!


Moja opinia:

Opakowanie: czarne, bardzo eleganckie i niesamowicie zgrabne. Bardzo mi się spodobało, ma opływowy kształt i wygląda ładnie. Bez problemu zmieści się do podróżnej kosmetyczki. Wykonana z porządnego plastiku, wcześniej zamknięta była w czarnym kartoniku.

Kolor: mocny róż, wpadający w fuksję. Bardzo napigmentowany, soczysty kolor, który pięknie wygląda na ustach. W katalogu dostępna jest cała gamma kolorów - aż 20. 

Zapach: muszę o tym wspomnieć. Napominałam już w ulubieńcach, że szminka pozostawia dziwny posmak - ogólnie szminka jest bezzapachowa, ale chciałam o tym wspomnieć. Może to jakaś felerna sztuka - nie wiem. Koniecznie dajcie mi znać czy miałyście z nią tak samo.

Trwałość: pomadka utrzymuje się na ustach dość długo, wytrzymuje starcie z napojami, gorzej z jedzeniem. Nie mniej jednak dla mnie trwałość na plus. Schodzi równomiernie, nie ściera się.

Wykończenie: szminka ma wykończenie delikatnie perłowe, ale nie świeci się przesadnie. Określiłabym je jako "mokre", przez co na pewno jest mniej trwała. Nie podkreśla suchych skórek, wydaje się wręcz, że lekko te usta nawilża.

Cena/dostępność: wydaje mi się, chociaż nic nie dam sobie uciąć, że jest dostępna w katalogu (niech wypowiedzą się na ten temat Konsultantki) Avonu za ok. 20 zł, wiadomo jak to w Avonie bywa - ceny ruchome, można dorwać ją jeszcze taniej.

Podsumowując: pomadek z Avonu miałam kilka i każda według mnie ma swoje wady i zalety. Ta chyba spodobała mi się najbardziej, chociaż ten początkowy posmak daje jej minusa. Jeśli jeszcze są, a katalog kiedyś wpadnie w moje ręce myślę, że skuszę się na jakiś ciekawy odcień. Mnie Poppy Pink zachwyca, myślę, że na jesień będzie świetna, żeby dodać trochę koloru stylizacji. Szczerze Wam polecam ;) 


P.S. Widziałyście, że w Bierdonce można dostać wcierkę Jantar za 7,99? Ja ostatnio kupiłam za 11... No cóż :D Uwielbiam Bierdonkowe promocje, a te z tej gazetki spodobały mi się szczególnie :) 



Wam życzę miłego weekendu, a ja obecnie przebywam na Spotkaniu Blogerek w Rzeszowie :-)! Szykujcie się na relację :)! 

29 komentarzy:

  1. Love it!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz usta, śliczny kolor pomadki. Bardzo lubię róże :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, nic do swoich ust nie mam, jedynie w jednym miejscu zanika mi czerwień, kiepsko to wygląda, ale przy pomalowanych ustach nie widać :)

      Usuń
  3. That color looks great on you dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny, taki soczysty! Lubię szminki z Avonu, no może z wyjątkiem tych color trend :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Trend to moje dzieciństwo! Haha, no tak też za nimi już nie przepadam :)

      Usuń
  5. Mam tą szmineczkę i jeszcze 4 inne kolory ;) Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję powiększyć swoją kolekcję o kilka odcieni, ale ciągle mam inne wydatki :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Rimmela;) Super kolor tej szmineczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli podkład który jest na zdjęciu ja ciągle nie potrafię się jednoznacznie określić czy go lubię czy nie. Natomiast jeśli chodzi o szminki z Rimmela - uwielbiam serię Kate :)

      Usuń
  7. Piękny kolor, bardzo lubię takie malinowo-fuksjowe odcienie. Wyglądasz w niej bardzo ładnie ! ;) Ja miałam z tej samej serii próbkę odcienia Hibiscus i też był ok, ale nie kupiłam pełnowymiarowego opakowania :) Miłego spotkania i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, relacja na pewno się pojawi :-)!

      Usuń
  8. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piękny i podoba mi się na kimś, bo do mnie raczej takie mocne i żywe odcienie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak bardzo długo wydawało, ale całe szczęście przełamałam się do mocnego koloru na ustach ;-) Szukam teraz perfekcyjnej czerwieni : D

      Usuń
  10. Nigdy nie przepadałam za kosmetykami Avon, ale ostatnio też polubiłam szminkę z Avonu i czas na kolejne. ;D
    Obserwuję i będzie mi miło jak zajrzysz do mnie. ;)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie wkładać wszystkich kosmetyków tej marki do jednego worka :-) Uwielbiam ich, tusze i szminki ;)

      Usuń
  11. Ostatnio bardzo podobają mi się takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obok czerwonej, róż to mój ulubiony kolor jeśli chodzi o pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od wieków nie używałam nic z Avon, a kolor tej pomadki jest dość kuszący 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest bardzo ładny, ale takie niestety do mnie nigdy nie pasowały :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, na pewno wyglądasz ślicznie w takim kolorze :)!

      Usuń
  15. O, widzę na zdjęciu podkład, którego obecnie używam;) Pasuje Ci?
    www.esues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie, jeszcze nie potrafię się określić :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

22 ZDJĘCIA MOJEGO AUTORSTWA KTÓRE LUBIĘ

Mniej więcej dwa lata temu zaczęłam się nieco bardziej interesować fotografią. Jestem totalnym amatorem, ale zdjęcia sprawiają mi dużo pr...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger