sierpnia 25, 2015

FILMY KTÓRE WARTO POOGLĄDAĆ - KOMEDIE, FILMY AKCJI I ANIMOWANE

Na mojej liście filmów z którymi chcę się z Wami podzielić znalazło się już dawno pięć pozycji (pięć to taka optymalna liczba filmów które chciałabym tutaj dawkować każdorazowo przy filmowych przeglądach), więc pora najwyższa przedstawić je na łamach bloga. Trzy pierwsze pozycje oglądałam w kinie, ale jestem praktycznie pewna, że można je już dorwać w sieci czy na dvd. Przeglądając moje propozycje możecie zastanawiać się ile ja mam lat... Otóż mam ich 20, ale strasznie lubię oglądać bajki... :D 


Kapitan Szablozęby i skarb piratów to film familijny/przygodowy jeszcze z 2014 roku, ale był wyświetlany w kinach na Dzień Dziecka. Wahaliśmy się z bratem pomiędzy Rechotkiem, a Krainą Jutra, ostatecznie decydując się na Kapitana Szablozębego. Muszę Wam powiedzieć, że o ile średnio lubię motyw zaginionego skarbu czy samych piratów w filmach, tak ten trafił w mój gust. To świetny film familijny, który wywołał u mnie spory śmiech. Nie znajdziemy tam jakieś specjalnej akcji, za to z filmu płynie głęboki morał.

Oglądając zwiastuny z filmu Kraina Jutra byłam zauroczona. Uwielbiam Opowieści z Narnii czy Most do Terabithii, a Kraina Jutra bardzo mi się z tymi filmami skojarzyła - nie ze względu na fabułę, a raczej na gatunek - połączenie Sci-Fi z filmem familijnym. Zupełnie nie żałuję, że wybraliśmy się jeszcze na ten, bo był to strzał w dziesiątkę. Film wywołał u mnie nawet łzy. Opinie na temat filmu są mocno podzielone, polecam więc pooglądać i przekonać się samemu.

Minionki - kto o nich nie słyszał? Chyba nie ma takiej osoby ;-) Tak się złożyło, że byłam na tym animowanym filmie dwa razy i muszę przyznać, że większa część widowni to nie dzieci, a osoby w moim wieku :) Dla mnie to kompletny odmużdżacz, zabawna bajka, po prostu nic wymagającego, co jednak warto pooglądać :) Chwilami trochę mi się dłużył, ale ostatecznie zachęcam do pooglądania, kto jeszcze tego nie zrobił :)

W głowie się nie mieści to kolejny film animowany, jednak w przeciwieństwie do Minionków - ma przekaz. Po pooglądaniu zwiastuna bardzo chciałam obejrzeć całą bajkę, korzystając z wolnego czasu (którego notabene wcale nie miałam, bo trwała sesja) wybrałam się do kina. Urocze fantasy, które opowiada o uczuciach, a może raczej emocjach które Nami rządzą i siedzą w Naszej głowie. Muszę przyznać, że nie śmiałam się na tym zbyt często, jednak zupełnie nie żałuję, że wydałam na bilet, bo w moim odczuciu to bardzo mądra , dojrzała bajka :) 

Wkręceni oraz Wkręceni 2 miałam okazję pooglądać w autobusie, wracając z Niemiec. Słyszałam od znajomych, że jak na polską komedię to jest naprawdę dobrze, generalnie film (a w sumie dwie jego części) był przedstawiany w dobrym świetle. Mnie osobiście nie przekonał do siebie w stu procentach, czegoś ciągle mi brakowało i wątpię żebym kiedyś do niego powróciła. 

Jesienią uwielbiam oglądać filmy w ciepłym łóżku <3 Jakie możecie mi polecić ? 

22 komentarze:

  1. Ja osobiscie Minionkow nie lubie,za to z wielka checia obejrze Kapitana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że znajdzie się ktoś kto tych żółtych Tic Taców nie lubi :D

      Usuń
  2. Wkręconych znam jedynie - oglądałam obie części. 1 świetna jak dla mnie i do pośmiania, ale 2 kiepsko.. :) Minionków widziałam pierwszą część znaczy z 2010 r chyba i jakoś nie przekonały mnie po kilkunastu min wyłączyłam. W głowie się nie mieści obejrzę na 100 procent, nawet na filmwebie go dodałam do obejrzenia zaraz po tym jak polecał go Igor z moich ukochanych lemonów :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie, Wkręceni 1 o wiele bardziej mi się podobało. W głowie się nie mieści to piękna bajka :-)

      Usuń
  3. Czym się przejmujesz? Ja mam 21 lat i nadal uwielbiam kreskówki :D. A mnie wkręceni 2 się bardzo podobali i chętnie obejrzę ten film jeszcze raz w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, już mi lepiej, nie jestem sama ♥

      Usuń
  4. Oglądałam Wkręconych i film nawet nawet ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam ani jednego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Minionki chciałabym oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnego nie oglądałam, ale te Minionki zrobiły taką furrorę, że to już chyba obowiązek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, nie wiem na co czekasz, nadrabiaj zaległości ;-)!

      Usuń
  8. Nie ogladałam ostatnich Minionków i W głowie się nie mieści, moja Jagoda już ma je za sobą.
    Teraz kolej na mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam Wkręconych ale w sumie za wiele nie pamietam z nich xD iw sumie tylko ten film oglądałam z Twojej listy ale czaję się na Miniony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co Ty Paula robiłaś w czasie tego filmu, że nie pamiętasz, coo ? :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Wkręceni 1 i 2 oglądałam całkiem niezłe:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabieram się za oglądanie Minionków i zabieram. Mam ochotę je obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam W głowie się nie mieści - mądra bajka, wzruszyłam się na niej :)
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę obejrzeć kiedyś ten film Kraina Jutra skoro ma coś w sobie z Narnii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger