środa, 22 kwietnia 2015

WIELKIE PROMOCJE W ROSSMANNIE i NATURZE - MOJA LISTA ZAKUPÓW

Cześć!
Jak już pewnie wiecie, a jeśli nie to zaraz już będziecie wiedzieć - Rossmann znów organizuje akcje -49% na kolorówkę! Natura nie pozostaje w tyle i oferuje - 40 % na makijaż. Nigdy nie było u mnie takiego wpisu więc postanowiłam skorzystać z okazji i przedstawić Wam moje propozycje co kupić na Rossmannowej promocji. 



W Rossmannie promocje rozkładają się następująco:
24-27 kwiecień - twarz
28 kwiecień - 4 maj - oczy 
5 - 11 maj - usta i paznokcie 

W Naturze zaś:
20.04-29.04 - kosmetyki kolorowe (chociaż w sumie już sama nie wiem, bo kobieta w sklepie powiedziała mi, że dziś promocja się kończy, nie wiem czy tak jest czy ekspedientki są niedoinformowane) 


Zacznę od produktów które ja polecam Wam kupić, a później przedstawię moją listę zakupową czyli kosmetyki które chcę wypróbować. 

Twarz 

1. Rimmel Match Perfection to podkład którego obecnie używam i jestem z niego bardzo zadowolona. Daje średnie krycie, ładnie się rozprowadza i jest dość lekki. Na promocji zapłacicie za niego ok. 14 zł ;)

2. Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej. W Internecie znajdziecie go w sporo niższych cenach, ale przy -49% opłaca się go kupić. Ja mam za sobą trzy buteleczki i stale do niego wracam. Wszędzie o nim głośno, więc pewnie o nim już słyszałyście :) Na promocji zapłacicie za niego nieco ponad 30 zł.

3. Rimmel Stay Matte czyli puder do twarzy, który idealnie matowi. Niestety nie mam obecnie go w swoich zbiorach, ale na pewno się zaopatrzę, bo dawno go używałam, a mój puder już się kończy. Na promocji będzie kosztował ok. 10 zł.

4. Essence All about matt to kolejny puder transparentny. Do dostania w Naturze. Jest mniej wydajny niż wyżej wspomniany Rimmel, ale równie ładnie matowi i jest tańszy (normalnie kosztuje ok. 13 zł). 

5. Catrice Prime and fine to też puder transparentny, ale sypki. Był moim ulubieńcem mimo, że średnio lubię sypką formułę pudru. Bardzo ładnie matowi i nie bieli skóry. Jego cena na promocji to ok. 14 zł.

6. Rimmel Match Perfection tym razem korektor rozświetlający, Idealnie nadaje się pod oczy, ładnie się wtapia i nie roluje. Polecam go kupić zwłaszcza na promocji gdyż jego cena standardowa to ok. 26 zł.

7. Catrice Camouflage cream czyli idealnie kryjący korektor. Mam nieco za ciemny odcień i na pewno przejdę się po niego do natury. Jego cena na promocji to ok. 7-8 zł.

9. Eveline Satin Blush czyli róże do policzków, które są bardzo napigmentowane. Jeśli nie możecie zdecydować się na kolor odsyłam do tego posta. Ich cena na promocji to ok. 12 zł.

Oczy

1. Lovely Curling Pump Up to niesamowicie osławiona maskara którą warto wypróbować, tym bardziej, że na promocji będzie kosztowała ok. 5 zł! 

2. Max factor 2000 calorie to moja najlepsza maskara jaką kiedykolwiek miałam! Nie ma sylikonowej szczoteczki, ale to mi nie przeszkadza, bo pięknie pogrubia moje rzęsy. Wydaje mi się, że jej standardowa cena to ok. 30 zł, więc - 49% to praktycznie 15 zł za świetną maskarę.

3. My secret Natural Beauty i piękna czwóreczka cieni. Ja na pewno zaopatrzę się w jakiś kolorowy egzemplarz, póki co mam tą paletkę w odcieniach brązu i jest super. Na promocji będzie kosztowała ok. 7 zł.

4. Maybelline Color Tatto w odcieniu 040 parnament taupe idealnie nadaje się do brwi, a także jako baza do ciemnego makijażu oka. Ja na pewno zaopatrzę się w jakiś ładny kolorek, ale odcień 040 to dla mnie must have w kosmetyczce. Jest idealny do brwi. Na promocji - ok. 13 zł.

5. Maybelline Lasting drama to następny kultowy kosmetyk który warto mieć. Idealnie czarna i precyzyjna kreska. Na promocji za +/- 14 zł. 

Usta i paznokcie

1. Rimmel By Kate to szminki których większości przedstawiać nie trzeba, ja mam dwie i jestem z nich bardzo zadowolona. Fajna formuła, nie wysuszają ust, na promocji za dyszkę.

2. Essence ma w ofercie bardzo fajne konturówki do ust, które normalnie kosztują 5 zł więc - 40% w Naturze wyjdą za grosze, a są naprawdę bardzo dobre.

3.  Lakiery z Miss Sporty są naprawdę warte uwagi. Nie kosztują dużo, tym bardziej na promocji, a mają bardzo fajne kolorki w przeróżnych odcieniach.

Myślę, że to tyle kosmetyków które używałam i uważam, że są godne polecenia. Teraz moja lista zakupów:


  • biały lakier najlepiej z Miss Sporty, bo te lakiery sprawdzają się u mnie najlepiej
  • Baza peel off z Miss Sporty która może się sprawdzić fajnie podczas "wodnej metody" robienia paznokci
  • Konturówki z Essence we wszystkich dostępnych odcieniach :)
  • Matowy błyszczyk z Lovely który jest polecany na większości blogów
  • Maybelline Color Tatto w jakimś ładnym wiosennym kolorku
  • Wyżej wspomniana paletka My Secret w wiosennych kolorach
  • Lovely również wyżej wspomniana kultowa maskara
  • Kamuflaż z Catrice w odcieniu 020
  • Korektor w pisaku z Lovely którego kiedyś miałam i chciałabym do niego powrócić
  • Rozświetlacz z Wibo którego jeszcze nie kupiłam, a znajduje się na mojej chciejliście
  • Puder Stay Matte z Rimmela w odcieniu transparentnym
  • Puder All about Matt z Essence
  • plus mam ochotę na jakiś nowy, kompletnie nie znany tusz, na duecik do brwi z Catrice, jakiś nowy puder do wypróbowania i na cienie z Kobo (podobno są bardzo fajne) ale to już takie pozycje dodatkowe ;) 
Moja lista może jest dość długa, ale te produkty nie są drogie, więc myślę, że nie wyjdzie dużo, tym bardziej, że pewnie nie uda mi się wszystkiego kupić. Polecacie mi coś do kupienia? Jakie są Wasze zakupowe listy? Pochwalcie się koniecznie!

Koniecznie też patrzcie na ceny produktów w Naturze, bo w moim mieście niestety zostały podwyższone!

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wiele z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jestem w trakcie robienia listy :)

    ____________________
    Fashion&minimalkst blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię puder Stay Matte, bo mi się kończy właśnie, może wypróbuję też ten podkład Match Perfection :) no i nie byłabym sobą, gdybym się nie skusiła na jakiś lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam już przygotowaną listę zakupów na rossmanowską promocję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie Match Perfection się nie sprawdza
    sama muszę zrobić listę, chociaż będzie ona krótka, więc nie wiem czy jest sens:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha lepiej zrób i pilnuj się żeby nie wyjść poza schemat :D!

      Usuń
  6. na promocji polowac będę tylko na eyeliner z Eveline :D ale pewnie wyjdę z wieloma lakierami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, moje lakieromaniactwo powoli odchodzi do lamusa całe szczęście, bo zbiory mam konkretne ;)

      Usuń
  7. promocja w rossmannie od 24 wkietnia jest :DDD juz sie balam ze rpzegapilam ale jutro rano ide na zkaupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rimmel Match Perfection to dla mnie najgorszy podkład jaki kiedykolwiek miałam, a lakiery MS odpryskują u mnie po kilku godzinach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jedni kochają drudzy nie nawidzą danego produktu, dlatego trzeba testować ;)

      Usuń
  9. Już kolejny raz patrzę z zazdrością na post promocyjny, tyle fajnych rzeczy :( Chyba faktycznie będę musiała się wybrać, oby tylko mój portfel to przetrwał ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

!-- BEGIN CODE IT PRETTY RELATED POSTS GALLERY CODE -->