kwietnia 10, 2015

PODSUMOWANIE AKCJI CZTERY ŻYWIOŁY + ZWYCIĘZCA / TYDZIEŃ Z JOANNA LIFESTYLE

Cześć ☺
Nie byłabym sobą gdybym nie dodała jakiegoś małego chociażby podsumowania mojej pierwszej akcji paznokciowo-makijażowej. Projekt nosił nazwę cztery żywioły, trwał cztery tygodnie i zgłosiło się do niego trzynaście dziewczyn, z czego około siedem z Was wysyłało swoje prace.



Chciałabym podziękować każdej z Was za udział, za poświęcony czas, za chęci i przede wszystkim - gratuluję ogromnego talentu. Wszystkie prace które dostałam wzbudzały we mnie podziw i odrobinkę zazdrości :D! 

Tydzień pierwszy pod znakiem ognia był tym na który dostałam aż dziewięć (łącznie z moją) prac. Były piękne ogniste mani oraz boski makijaż Gosi. W komentarzach jednogłośnie praktycznie wybrałyście pracę Kasi Kulak za najlepszą. Powiem Wam, że ja sama miałam wielki dylemat którą pracę uważam za najpiękniejszą, ale ostatecznie swój głosik również oddaję w ręce Kasi :) 
                    Praca Kasi do Zobaczenia TUTAJ, a wszystkie prace możecie zobaczyć klikając w TEN link. 

Następny tydzień pod znakiem wody przyniósł na moją pocztę dziesięć prac (w tym dwie moje oraz Aldonka przesłała dwie). Znów kolejny problem wybrania tej jednej pracy, bo znów były one świetne. Ostatecznie jednak wybrałam pracę MatMai, bo jej paznokcie najbardziej kojarzyły mi się z wodą :)
Praca MajMai do zobaczenia TUTAJ, a wszystkie prace możecie pooglądać TUTAJ

Trzeci tydzień pod znakiem Ziemi na który dostałam chyba najmniej prac, łącznie siedem (w tym dwie moje). Cieszę się, że spodobał się Wam mój pomysł na Ziemię jako Planetę! Mi osobiście najbardziej spodobała się interpretacja Joasi, która na każdy tydzień inspirowała się postaciami z komiksu Witch! Świetny pomysł, a praca bardzo na czasie ;)
Pracę JoanneD możecie pooglądać TUTAJ, a wszystkie zdobienia TUTAJ.

Ostatni tydzień był pod znakiem powietrza. Wydawało mi się, że był to najcięższy temat, ale dziewczyny dały radę! Kolejny problem z wyborem tej jedynej, ale ostatecznie wybrałam Gosię i jej latawiec! Zachwycam się kształtem jej paznokci ♥ Praca jest świetna, bardzo zazdroszczę, tym bardziej, że Twoje wcześniejsze były równie świetne :)!
Praca Gosi do zobaczenia TUTAJ, a wszystkie prace możecie pooglądać TUTAJ.

I tym sposobem dobrnęliśmy do końca. Tak jak obiecałam na początku dla jednej osoby przewiduję małą nagrodę. Problem był wielki, bo jak widzicie same jest w czym wybierać, z każdym tygodniem mój dylemat rósł i rósł. Prosiłam nawet o pomoc chłopaka :D Ostatecznie wybrałam Kasię Kulak która jest moim Mistrzem :-)!Kasiu masz przeogromny talent i w każdym tygodniu stworzyłaś coś pięknego ☺ Proszę o kontakt na email: asieek13@gmail.com w celu ustalenia adresu do wysyłki ;) Coś małego, ale mam nadzieję, że Cię ucieszy :)  A Wam wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział ♥ 

12 komentarzy:

  1. Gratuluję! Śledziłam wszystkie tygodnie - dużo pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Kasi gartulacje :) A tobie, Asiu, dziękuję za bardzo pomysłowe tematy w tym projekcie, naprawdę pobudzały wyobraźnię. Było wiele ciekawych prac i kilka odkrywczych interpretacji. Mam nadzieję, że zorganizujesz w przyszłości kolejny projekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i myślę, że jeszcze kiedyś taki projekt się pojawi ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. WOW dziękuję za wyróżnienie Asiu :))) projekt był naprawdę świetny - tematy wybrałaś idealne, żeby trochę poszaleć na paznokciach ;)
    Dziękuję za przemiłe słowa i bardzo się cieszę, że moje prace Ci się spodobały. Za chwilkę wysyłam maila do Ciebie i przy okazji zapraszam do mnie na świętowanie 200 dni blogowania: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/04/swietujemy-200-dni-blogu.html
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiłe słowa, bo masz talent dziewczyno ;)!

      Usuń
  4. ogień na paznokciach najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś najlepsze prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger