marca 23, 2015

ZIEMIA NA PAZNOKCIACH CZYLI TYDZIEŃ TRZECI MARCOWEGO PROJEKTU

Cześć!
Przyznaję się - nawaliłam. Tydzień pod znakiem ziemi dobiegł już końca i dziś powinien pojawić się post z Waszymi pracami, ale niestety nie wyrobiłam! Dlatego dziś pokazuję Wam moją interpretację, a jutro pojawią się wszystkie prace. Jeśli macie ochotę zmalować jakieś mani lub makijaż inspirowany ziemią - bardzo proszę! :) Prace możecie wysyłać na adres: asieek13@gmail.com. Zapraszam do pooglądania moich dwóch interpretacji :)



Ziemia jako planeta to moje pierwsze skojarzenie, dlatego powstało mani, które miało przedstawiać naszą planetę. Nie wiem do końca czy to wgl Ziemię przypomina, ale to już musicie ocenić same :)


Drugie skojarzenie to ziemia jako.. ziemia hahah :D Bardzo prosty brązowo - czarny malunek, nie wymagający jakiś specjalnych zdolności :D 

Jak się Wam podoba? 

17 komentarzy:

  1. ejjj oba sa genialne, ale ten drugi jest taki zwyklejszy i mroczniejsyz i bardziej mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pazurki :) Ja w tym tygodniu niestety czasu mam jak na lekarstwo, więc pasuję, bo nei dam rady niczego zmalować ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt, uwielbiam takie pazurki, choć ja maluję zwykle klasycznie na jeden kolor. Asiu zwróć uwagę na skórki, myślę, że za dużą robisz przerwę miedzy nimi, a lakierem, to psuje efekt troche. :-) Polecam zwykla oliwkę, lub moczenie rok i usunięcie cążkami. Efekt nieziemski. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zazwyczaj decyduję się na jeden kolor, ale w ramach projektu pozwalam sobie na szaleństwo :) Jeśli chodzi o tą przerwę to może faktycznie jest zbyt duża, ale mi osobiście nie przeszkadza, chyba zbyt boję się, że zaleję sobie skórki. Cążek nie używam, jedynie odsuwam skórki, to mi wystarcza. Dzięki za porady :)!

      Usuń
  4. pierwsze zdobienie jest świetne - bardzo mi się podoba - i kolorystyka i użyte lakierki (ten brokat wygląda kusząco:)
    brązy... już mniej, ale to głównie dlatego, że nie mam ochoty na taką kolorystykę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązy to takie zwyklaczki, więc nie dziwię się, że ta krzywa Ziemia wypada lepiej na ich tle :D

      Usuń
  5. Pierwsze mi się bardzo podobają :) Miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, obie wersje super ;) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy od razu mi się skojarzył z Ziemią-planetą. Drugie też mi się bardzo podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że są przynajmniej trochę podobne do mojego zamysłu :D

      Usuń
  8. Dla mnie pierwsze - ziemia z kosmosu :) super pomysł, właściwie przez chwilę rozważałam coś podobnego. Brokat się fajnie wkomponował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec końców Twoje zdobienia wyglądają o niebo lepiej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

22 ZDJĘCIA MOJEGO AUTORSTWA KTÓRE LUBIĘ

Mniej więcej dwa lata temu zaczęłam się nieco bardziej interesować fotografią. Jestem totalnym amatorem, ale zdjęcia sprawiają mi dużo pr...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger