marca 18, 2015

WODNISTY TYDZIEŃ - WASZE PRACE

Cześć!
Z małym opóźnieniem dodaję posta z Waszymi cudownymi pracami na mój marcowy projekt! Jesteście wielkie, a Czytelnikom życzę miłego oglądania :)





2. DE NY



4. Margaret Nail Art

5. Madzia.M

6. JoanneD

7. Goskaaa


9. MMMaloka

10. Paprykens




13. MajMaja

Tyle! Ja jestem oczarowana, a jeśli jesteście ciekawe jak powstały prace zachęcam zajrzeć na blogi dziewczyn, wszystkie są podlinkowane. Nie wszyscy wysłali mi swoje prace, ale to nic - ma być to zabawa! :) Wciąż jednak na Was czekam i pamiętajcie, że Wy też możecie się dopisać - nadrobić tematy wody i ognia lub zacząć od teraz. Ten tydzień jest pod znakiem ziemi! Nie mogę się doczekać Waszych prac! 

Zapraszam do udziału w projekcie (kliknij w obrazek żeby się zapisać) ☺

Dziś w Super Pharm -50 % na kilka marek, m.in. Rimmel czy La Roche Posay. Nie wiem jak Wy, ale ja idę skorzystać :D

10 komentarzy:

  1. Ostatnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 7 i 13 podobają mi się zdecydowanie najbardziej. Dziewczyny mają talent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. "myślę o niebieskich migdałach" świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękności w tym tygodniu. Kocham niebieski, w każdej postaci :) Kesha ma superowe water marble! A ty piękny niebieski makijaż! I jeszcze kropelki Kasi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. te kropelki i krystzalki sa cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygladaja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tu ślicznie w tym tygodniu :) niebieski to mój ulubiony kolor :D
    mega podoba mi się zdjęcie Ke$hy - piękny makijaż i te niedoczyszczone water marble - wygląda jak morska księżniczka :)) Świetny pomysł na fotkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, efekt jest świetny ;) Kasieńko Twoje kropelki również mnie urzekły :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger