marca 14, 2015

WODNISTE MANI CZYLI PROPOZYCJA DRUGA W MARCOWYM PROJEKCIE

Hej!
Ostatnio był makijaż w niebieskościach dziś pora na paznokcie. Nie będzie to nic wyszukanego, ale mi efekt końcowy się spodobał. Jestem niesamowicie ciekawa Waszych prac, pewnie znów mnie nieźle zawstydzicie!

Oczywiście do stworzenia tego mani użyłam samych niebieskich lakierów (na każdym paznokciu jest inny, ale ostatecznie średnio widać różnicę...) oraz na wierzch białego lakieru. Na małym palcu znajduje się lakier który stał w kolejce do "ostatniej szansy" (czasem przeglądam lakiery i te które są rzadko używane daję w osobne miejsce, jeśli po nie ostatecznie sięgnę to daje im szansę, jeśli nie to wyrzucam lub oddaję). Efekt końcowy prezentuje się następująco:

Swoje prace możecie wysyłać na asieek13@gmail.com w tytule wpisując Projekt marcowy + nick :) 



13 komentarzy:

  1. Czy ten lakier ostatniej szansy jest z Essence blue addicted? :D mój projekt niedługo do Cb leci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak ja bym chętnie tego essensika przytuliła! Jakbyś go żegnała kiedyś, to ja ustawiam się do niego w kolejce!

      Usuń
  2. Całkiem ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eeej mi sie bardzo podoba efekt ! :) takie błekitno białe mozaikowe moglabym miec na wsyztskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt tej "przecierki" na paznokciach wygląda fajnie, mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ZIAJA LIŚCIE MANUKA - KREM NA DZIEŃ DO SKÓRY TŁUSTEJ I MIESZANEJ

Jeśli chodzi o pielęgnację skóry stawiam na prostotę. Ograniczyłam się do minimalnej ilości produktów i wychodzi mi to na dobre. Przetest...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger