marca 24, 2015

TYDZIEŃ POD ZNAKIEM ZIEMI - WASZE PRACE

Hej!
Tak jak wczoraj obiecywałam, mam dla Was prace uczestniczek marcowego projektu. Ubiegły tydzień był pod znakiem ziemi i interpretacji było kilka. Jesteście ciekawe? Zapraszam do dalszej części posta :)!




2. DE NY



4. Margaret Nail Art
5. Madzia.M

6. JoanneD

7. Goskaaa

...
13. MatMaja

Dalszej części nie numeruję, bo już nikt nie wysłał swoich prac :) Zawsze możecie to nadrobić lub wziąć udział w ostatnim tygodniu projektu, tematem jest powietrze. Swoje prace możecie wysyłać na asieek13@gmail.com :) 
Która z prac podoba się Wam najbardziej? 

13 komentarzy:

  1. Ostatnie wyglądają na bardzo sztuczne... nie podoba mi się ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moim znaniem Ke$ha miała super pomysł ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjne połączenie z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, Kasieńka ma do tego niezłą rękę ;)

      Usuń
  3. zdecydowanie najfajneijsze te brazowo czrane Twoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje tu pracy MatMai - choć u góry w galerii jest :) W tym tygodniu jej praca i Twoja ziemia widziana z kosmosu podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Dzięki za czujność, już dodałam jej pracę:)

      Usuń
  5. Moja praca nie została uwzględniona. Czemu :( ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podobają sie paznokcie MatMaji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger