marca 31, 2015

POWIETRZE - WASZE PRACE

To już ostatnie prace z marcowego projektu. Cieszę się, że były osoby które miały chęć wziąć w nim udział! Za każdym razem byłam coraz to bardziej zaskoczona! Wasze zdolności są niesamowite.  Ten tydzień okazał się chyba wyjątkowo trudny, bo prac jest jedynie cztery ale cieszy mnie i to ;) Jesteście ciekawe ostatnich prac? Zapraszam do dalszej części posta!



2. DE NY

4. Margaret Nail Art
5. Madzia.M

6. JoanneD

7. Goskaaa


...
13. MatMaja


Tyle! Która praca podoba się Wam najbardziej?
Info do uczestniczek: do końca tygodnia czekam jeszcze na jakieś ewentualne zaległe prace - oczywiście jeśli będziecie miały ochotę, do niczego nie zmuszam, ale jest taka możliwość :) Jedną osobę nagrodzę drobnym upominkiem, ale o tym za trochę :) 

12 komentarzy:

  1. Chciałabym umieć robić takie cudeńka ;p.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Joasiu :) moje zdobienie będzie dziś na blogu - niestety nie udało mi się opublikować go na czas...
    a z przedstawionych prac - Gosia z latawcami wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest (a właściwie dopiero;) - moje zdobienie na ostatni tydzień: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/03/marcowy-projekt-cztery-zywioy-tydzien-4.html

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo Kasiu :)

      Usuń
  3. Latawiec Gosi i błyskawice Kasi - to najlepsze mani.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger