marca 28, 2015

POWIETRZE NA PAZNOKCIACH

To już ostatni manicure z mojego marcowego projektu. Tematem na ten tydzień było powietrze. Szczerze mówiąc to było chyba najtrudniejsze hasło. Początkowo miałam namalować sobie jakieś ptaki i balon, ale no właśnie... Balon ani trochę nie chciał wyjść. No trudno. Poszłam więc na łatwiznę i użyłam lakieru z Sally Hansen o nazwie Air. Do tego białe zdobienia, żeby było maksymalnie delikatnie, a na wskazującym palcu znów próbowałam bawić się z wodą.. Ni jak się ten paznokieć do reszty ma, ale interpretacja to interpretacja :D

Jeśli jesteście ciekawe takiego zdobienia to dajcie znać, zrobię tutorial :)

Jak Wam się podoba? 
Jako, że skończył się już projekt postanowiłam ściąć paznokcie na krótko i zabieram się za zapuszczanie, bo do tej pory tylko paznokcie w lewej dłoni były w miarę długie :D

14 komentarzy:

  1. Ja nie lubię takich kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takimi chmurkami mi się kojarzy, czyli tak jak miało być - powietrze. Ale masz rację, chyba to żywioł najtrudniejszy do przełożenia na makijaż bądź paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi to wyglada na trabe powietrzna :D serio,pierwsze skojarzenie jak zobaczylam paznokiec palca wskazujacego :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra!, A ten wskazujący wygląda jak huragan, więc idealnie kontrastuje z delikatnym motywem chmurek na pozostałych paznokciach. Lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)! fajne masz skojarzenie, pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się i to bardzo, świetne urealnienie czegoś niewidocznego!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/nowe-stare-spodnie-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. eeeej fajnie właśnie CI wyszedł ten metodą wodną :D przynajmniej coś tam sięd zieje ;D ja jak to robiłam to było beznadziejnie po prostu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ZIAJA LIŚCIE MANUKA - KREM NA DZIEŃ DO SKÓRY TŁUSTEJ I MIESZANEJ

Jeśli chodzi o pielęgnację skóry stawiam na prostotę. Ograniczyłam się do minimalnej ilości produktów i wychodzi mi to na dobre. Przetest...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger