marca 05, 2015

NO TO OGIEŃ CZYLI TYDZIEŃ PIERWSZY MARCOWEGO PROJEKTU

Pora na realizację pierwszego z zadań na mój marcowy projekt (wciąż możecie się dopisać)! Motywem przewodnim jest... ogień! Jeśli jesteście ciekawi mojej interpretacji zapraszam do dalszej części posta. 




Początkowo miały powstać ogniki na czarnym tle. Miało być dość prosto z użyciem czterech lakierów - bazowego czarnego, następnie czerwony, pomarańczowy i żółty, ale wymiękłam już przy czerwonym i efekt końcowy prezentował się tak: 
Jak widzicie bez cudów, a na makijaż w ognistych kolorach nie miałam pomysłu, bo też brakowało mi do tego kosmetyków (ale nie przeczę, że taki się nie pojawi :)) Stwierdziłam więc, że do zrobienia ognistego manicure użyję... wody!

To moje pierwsze podejście do wodnej metody malowania paznokci. Nie miałam pojęcia jak malować paznokcie przy pomocy wody, dlatego efekt końcowy jest o taki sobie, jednak mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i wybaczycie pomazanego długopisem palca... :) Do wykonania użyłam trzech lakierów, jako bazę użyłam odżywki, a całość pokryłam wysuszaczem


Tak prezentują się moje ogniste paznokcie:
Jak Wam się podobają? Myślicie, że jak na pierwszy raz ujdzie? Myślę, że tutorial jest zbędny, ale jeśli byście chciały - chętnie taki dla Was przygotuję :) Pamiętajcie, że swoje prace możecie wysyłać mi na email: asieek13@gmail.com. Zachęcam też do zapoznania się z nową gazetką Natury (wiele fajnych promocji, m.in. -45% na maskarę z Loreala). 

14 komentarzy:

  1. lubię czerwień na paznokciach :)

    _____________________
    wygraj nagrodę marzeń
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz nie jest źle :p

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciała tak umiec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic trudnego ;) kubek wody, taśma, patyczek, lakiery i tona cierpliwości :D

      Usuń
  4. Fajna interpretacja tematu ;) Dołączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super już dopisuję Cię do listy ;)

      Usuń
  5. piękne paznokcie - ja nie lubię malować bo mi odpryskują po 2 dniach :<
    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z reguły po dwóch dniach zmywam lakier :D

      Usuń
  6. Hej Asiu!
    Nie wiem, gdzie mamy wrzucać linki ze zdobieniami, więc wrzucam tu:)
    Moje ogniste mani: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/03/marcowy-projekt-cztery-zywioy-tydzien-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktyka czyni mistrza! Ja tam nie umiem malować żadnych wzorków a i zwykłe malowanie sprawia mi problemy, zawsze coś nie wyjdzie. Powodzenia w ćwiczeniach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

22 ZDJĘCIA MOJEGO AUTORSTWA KTÓRE LUBIĘ

Mniej więcej dwa lata temu zaczęłam się nieco bardziej interesować fotografią. Jestem totalnym amatorem, ale zdjęcia sprawiają mi dużo pr...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger