marca 13, 2015

LEJEMY WODĘ CZYLI TYDZIEŃ DRUGI MARCOWEGO PROJEKTU

Hej!
Postanowiłam spróbować czegoś nowego i mój marcowy projekt był świetną okazją do realizacji pomysłu! W tym tygodniu hasłem przewodnim jest woda. Temat rzeka i w przenośni i dosłownie! Jesteście ciekawe mojej interpretacji? Zapraszam do dalszej części posta :)



Postanowiłam nieco poszaleć i korzystając z okazji, że mam jakieś niebieskie cienie (sama nie wiem skąd... ☺) zmalować coś na oku. Jak na pierwszy raz chyba nie jest najgorzej co? To mój pierwszy malunek na oku pokazany na blogu!

Miliard zdjęć, a żadnego konkretnego ♥ Nie sądziłam, że takie zdjęcia są tak trudne do wykonania! W następnym poście pokażę Wam moją drugą - paznokciową interpretację. Mam nadzieję, że Wam się spodobało. Prace możecie wysyłać na asieek13@gmail.com w tytule wpisując Projekt marcowy + nick :) 

12 komentarzy:

  1. jakie pryszcze ... bys to chociaz zamalowala. fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś taki mądry/mądra, to podpisz się pod tym jakże głupkowatym i beznsensowym komentarzem.

      Usuń
    2. Blanka szkoda nerwów :) Niestety nie każdy wynosi z domu dobre wychowanie ;-)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. No Asiu wyszło Ci lepiej niż u mnie! :) Piękny błękit.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wibo jakaś limitka chyba ;) strasznie gęsty się zrobił ciężko się nim pracuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger