lutego 25, 2015

CZTERY ŻYWIOŁY - PROJEKT MAKIJAŻOWO - PAZNOKCIOWY / ZAPISY

Cześć!
Zapraszam Was do wzięcia udziału w makijażowo - paznokciowym projekcie, którego motywem są.. cztery żywioły! Jesteście chętne? Zapraszam do dalszej części posta i zapisów ;-)




Jak już wspomniałam motywem będą cztery żywioły, czyli ogień, woda, ziemia i powietrze. Interpretacja dowolna, myślę, że temat jest tak obszerny, że prace mogą wyjść naprawdę ciekawe! Każdy żywioł to czas siedmiu dni, w każdą niedzielę, ew. poniedziałek będę na blogu pokazywać Wasze prace. Jedna osoba na koniec zostanie przeze mnie nagrodzona prezentem, którego zawartość pokażę tuż przed końcem projektu. Możecie wysyłać mi zarówno makijaż jak i paznokcie. Kto chętny? 
Zgłaszać możecie się do końca lutego pod tym postem, wystarczy wyrazić chęć udziału i podać swój nick ;-) Prace będziecie wysyłać na moją pocztę, ale możecie też pokazywać je u siebie na blogu.

Prace możecie wysyłać na asieek13@gmail.com w tytule wpisując Projekt marcowy + nick :) 

Uczestniczki projektu proszone są o umieszczenie banera na swoim blogu 
w pasku bocznym lub jeśli takowego brak to w notce ;-) 

Wzór komentarza:
Biorę udział.
Mój nick:

Czekam na Wasze zgłoszenia ;-)!

Edit: aktualizuję posta, oto lista uczestniczek (zgłaszać możecie się cały czas - w sumie dopóki nie skończy się pierwszy tydzień żeby wyrobić ze wszystkim, ale jeśli zechcecie dołączyć później lub wysłać tylko jedną pracę - nie ma sprawy, to ma być zabawa! ☺)

36 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, pomyślę nad zgłoszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Asiu:)
    Z przyjemności wezmę udział :) Akureat kończę inny projekt, więc znajdę trochę czasu, a Twój zapowiada się ciekawie :))

    PS: zapraszam też do mnie na wiosenny konkurs - do wygrania 20$ na zakupy w BPS i gwarantowana dobra zabawa w miłym towarzystwie :D
    http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/02/konkurs-przywoujemy-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kasiu :) Super już Cię zapisuje ♥

      Usuń
  3. Biorę udział :-)
    Mój nick: Margaret Nail art :-)
    Mam nadzieje ze podolam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstępnie chętnie się zapiszę.. o ile się wyrobię, to z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia, jak dam radę z czwartym projektem na dwa miesiące przed maturą, ale jak tylko zobaczyłam temat cztery żywioły, to musiałam się zgłosić :D
    Biorę udział.
    Mój nick: JoanneD

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wezmę udział :) Fajny pomysł ! :)
    Biorę udział.
    Mój nick: goskaaa

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł świetny, ale nie wiem czy podołam, także na chwilę obecną jeszcze się nie zgłaszam :) po weekendzie zapadnie decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam niecierpliwie, pamiętaj, że to zabawa i nie musisz brać udziału w każdym tygodniu ;)

      Usuń
    2. O! To super! W takim razie biorę udział, raz kozie śmierć ;) Mój nick: Paprykens :)

      Usuń
  8. Ohhhh jaki czad. Tylko czemu jest co tydzień? Ja się nie wyrabiam ;( jakby był co 2 tygodnie to bym się zgodziła bez namyslu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    Mój nick: Ke$ha DIY

    banerek u mnie na blogu: www.i-like-the-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zaproszenie ale biore udzial w dwoch paznokciowych i juz brak mi czasu. w ostatni dzien robię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chętnie dołączę, być może z lekkim opóźnieniem, bo moje paznokcie przechodzą kurację, ale tematy są świetne i żal mi nie wziąć udziału :-) proszę o przyjęcie

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczaki, chyba się spóźniłam na zapisy :( Ale jeśli jeszcze można to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli będziesz organizować nastepny projekt to się zgłoszę. Tym razem z cięzkim sercem odpuszczam, mam za duzo na glowie ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział.
    Mój nick: Natalia - juicy raspberry

    OdpowiedzUsuń
  15. Tematy świetne, pewnie nie obrobię się na czas, ale najwyżej będę dosyłać po czasie! Dopisz i mnie, jeśli się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu, czekam na pracę ;)

      Usuń
    2. Praca była wysłana :) Maja Matuszewska to ja :D, w nocy, nawet odpisałaś dziś do mnie, jest na zbiorczym kolażu z tego tygodnia.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

WIOSENNE ZDOBIENIE Z HYBRYDAMI SEMILAC - 028 CLASSIC WINE, 159 YASMIN KISS I WISIENKI

Nigdy nie sądziłam, że tak mocno pokocham hybrydy. Noszę je praktycznie non stop, są bardzo praktyczne! Moimi ukochanymi są te marki  Sem...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger