stycznia 04, 2015

PODSUMOWANIE 2014 CZ.2: TROCHĘ PRYWATY


                                           ♥najwspanialsza osoba na Świecie i ja ♥

Pierwszą część podsumowania 2014 roku mogłyście zobaczyć tutaj: Podsumowanie 2014 cz.1. Dzisiaj natomiast mały miks prywatnych zdjęć z ostatniego roku :)!


Ze stycznia pamiętam głównie Studniówkę, a właściwie Studniówki, bo byłam na dwóch. Pojawił się nawet post odnośnie studniówki, chętnych odsyłam tutaj: Studniówka. Było fajnie, ale gdybym cofnęła się w czasie zrobiłabym kilka rzeczy inaczej :-) W każdym razie po Studniówkach żary się skończyły, za to zaczęły się przygotowania do matury.


Luty, marzec i prawie cały kwiecień zleciały na przygotowaniach do matury. Nie działo się dosłownie nic ciekawego, nic nie zapadło mi w pamięci. Koniec kwietnia oznaczał początek najważniejszych egzaminów. Post odnośnie matury dla chętnych tutaj: Okiem maturzysty.

Maj to wciąż maraton matur, ale też początek imprez. Ostatnie spotkania z klasą oraz wspólny wyjazd na domki do Suśca. Miłe wspomnienia już na zawsze pozostaną w głowie.
♥przepyszne śniadanko w Suścu ♥

I zaczęły się najdłuższe wakacje! Czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień to czas totalnej laby. Spotkania ze znajomymi, przyjazd kuzynów z Niemiec, małe remonty, ale też wybór uczelni, kierunku studiów i szukanie mieszkania. 
♥rodzinnie ♥
Razem z początkiem października zaczęłam studia. Wszystko zaczęło się zmieniać, nowe otoczenie, nowe miejsca, nowa rutyna. Bardzo szybko się zaklimatyzowałam. Listopad był najbardziej ponurym miesiącem w 2014 roku.

Grudzień to dla mnie magiczny czas. Nawet jak się wali z każdej strony, magia Świąt po prostu działa. Tak było też w tym roku :)

Powiem Wam szczerze, że cieszę się, że ten rok już się skończył. Czego zabrakło? Zdecydowanie za mało czasu spędziłam z moją przyjaciółką i bardzo mi z tego tytułu źle. Ale obiecałam sobie, że w tym roku będzie dużo lepiej ;)! Następny post będzie o moich noworocznych postanowieniach ;) 

11 komentarzy:

  1. super! oby tak dalej

    __________________________
    wedding makeup of violets
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niebawem będą w posiadaniu identycznego naszyjnika, który masz na zdjęciu studniówkowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu na studniówkę wyglądałaś uroczo. Mój bal przede mną, wiec trzymaj kciuki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! U mnie też podsumowanie :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie możemy cofnąc czasu , bo wszystkie dobre i złe chwile sprawiają, że jesteśmy mądrzejsi na ten przyszły rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza połowa roku zleciała mi identycznie... nauka, nauka, nauka przed maturą :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepło i rodzinnie :) Życzę aby ten rok był taki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger