stycznia 01, 2015

PODSUMOWANIE 2014 CZ. 1: BLOG, STATYSTYKI, POSTY, SERIE

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju podsumowania, wtedy najlepiej widać co się osiągnęło. Dziś pora podsumować 2014 rok na Joaanna Lifestyle :)! 

#Serie na blogu.

Na blogu raz w miesiącu systematycznie pojawia się:


1) denko czyli posty, w których pokazuję Wam zużyte przeze mnie kosmetyki. Tą serię rozpoczęłam denkiem ze stycznia, czyli pierwszy taki post pojawił się w lutym. Łącznie pojawiło się 10 takich postów (ostatnie denko jest z trzech miesięcy) czyli koniec końców z każdego miesiąca. Oficjalnie wydenkowałam 142 produkty. Oczywiście było tego więcej, nie każdy kosmetyk znalazł się w denku, ale jest to znakomita większość. Pytałam się Was co sądzicie o tej serii i ostatecznie będzie ona kontynuowana w Nowym Roku z minimalnymi zmianami :)

2) mix czyli posty na podsumowanie miesiąca, garstka zdjęć i informacji. Ta seria jest na blogu od dawna i na pewno zostanie. W ostatnim roku taki post pojawił się co miesiąc, więc nie pominęłam go w żadnym miesiącu ;)! Lubię tą serię, bo to jedyne notki w których piszę co u mnie słychać :)

3) haul czyli posty z nowościami :) Od lutego pojawiają się raz w miesiącu (styczeń rozbity był na trzy posty) z wyjątkiem września, w którym haulu nie było. Dodatkowo raz na jakiś czas pojawiają się haule wyłącznie kosmetyczne, bo z reguły pokazuję tylko ubrania. Haul również będzie pojawiał się na blogu jak do tej pory. 

Oprócz tego na blogu w 2014 roku pojawiły się takie serie jak:

4) Cele to seria już wymarła, pojawiła się na blogu przez 4 miesiące, niestety nie zdała egzaminu, sama nie wiem czemu, ale chciałabym żeby coś podobnego znów powstało na blogu już od stycznia :)!

5) Sezon na... truskawki, jagody, a ostatnio na mandarynki to seria postów, które pojawiają się bardzo rzadko, ale myślę, że może wyjść z tego coś całkiem ciekawego ;-)! Postaram się częściej pisać ciekawostki o owocach, na które jest obecnie sezon.

6) Kolekcjonerka to kolejna seria która miała być fantastyczna, a póki co pojawił się tam tylko jeden post. Zmienię to i już w styczniu zaprezentuję Wam moją kolejną kolekcję jakiś kosmetyków :)!

7) 5 ulubionych kanałów na youtube - taki post pojawił się 4 razy, niestety nie cieszył się on jakimś specjalnym zainteresowaniem, więc zrezygnowałam z tej serii :)

8) Hit czy kit to miała być naprawdę ciekawa seria, a wyszło jak zawsze... :D Pojawił się jeden post, a później zwyczajnie zapomniałam. Być może jeszcze kiedyś coś do tej serii dodam :)

9) Porady babuni czyli coś co ostatecznie nie ruszyło wcale... W pewnym momencie przestałam widzieć sens w tej serii i odpuściłam. Co o niej myślicie? Może warto zacząć ją razem z Nowym Rokiem?


Pojawiły się też wpisy z działu kuchnia, organizacja, zakupy w sh, outfity i oczywiście masa recenzji. Zastanawiam się czy nie wprowadzić na bloga ulubieńców miesiąca, myślę, że miałabym się czym z Wami dzielić, ale jak to ostatecznie będzie okaże się końcem stycznia lub początkiem lutego :)

#Najchętniej czytane posty

W 2014 roku najczęściej czytane posty to:


#Słowa kluczowe 

Pomijając te standardowe (organizacja biurka, Joanna lifestyle, jak wyczyścić obudowę czy jak zrobić koszulkę z wycięciami) są też takie nietypowe, np.:

1) ciocia lifestyle biust
2) szukam ubrania
3) wkładanie truskawek do blendera
4) regały na góże (tak napisane przez Ż (!))
5) rajstopy studniówka 

#Statystyki 

Bardzo cieszę się, że tutaj jesteście, zaglądacie, czytacie, komentujecie, dodajecie mi otuchy i niejednokrotnie kopniaka! W 2014 roku odwiedziliście mnie aż 65 344 razy! Grudzień 2014 był też rekordowy jeśli chodzi o ilość odsłon - ponad 7 400 odsłon :)! Obserwuje mnie już 381 osób, 457 osób ma mnie w kręgach, na facebooku lubi mnie 332 osoby.

To dla mnie znaczy niesamowicie wiele, że macie ochotę tu zaglądać, że udzielacie się, wchodzicie w dyskusje, że razem tworzymy to miejsce w sieci :)!

Jeśli macie ochotę być ze mną na bieżąco odsyłam do tego posta : Gdzie mnie znajdziesz.

W drugiej części podzielę się z Wami podsumowaniem roku z bardziej prywatnej strony, a w następnym poście przedstawię swoje postanowienia na 2015 rok :) Wychodzę z założenia, że coś powiedziane publicznie daje większą motywację do dotrzymania słowa :)

Na facebooku składałam Wam życzenia, ale wiem, że nie każdy tam zagląda, więc również tutaj życzę Wam żebyście pozostały sobą, nie poddawały się w dążeniu do wyznaczonych celów i uśmiech zawsze gościł na Waszych twarzach ;)! Szczęśliwego Nowego Roku Kochane :)!


7 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te źródła ruchu sa najlepsze :D gratuluję statystyk, oby tak dalej!
    Szczesliwego Nowego Roku!
    U mnie do wygrania odżywka Revitalash, zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trzymaj! I brnij do przodu! powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ! :) I oby wiecej takich wyswietlen obserwacji i w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie i oby w Nowym roku było jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dlaszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

MÓJ CODZIENNY WIOSENNY MAKIJAŻ

Wpis z jesiennym makijażem przypadł Wam do gustu, więc postanowiłam zrobić także wiosenną wersję. Jeśli się bliżej przyjrzeć to to w duże...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger