sierpnia 27, 2014

POWRÓT DO SZKOŁY Z BIEDRONKĄ

Co prawda ja mam jeszcze miesiąc wakacji, ale oferta jaką przygotowała Biedronka na najbliższe dni skutecznie skusiła mnie do zakupów. Jestem typowym wzrokowcem, a co za tym idzie te piękne zeszyty czy teczki muszą być moje! 



Pierwszą rzeczą, której zakup planuje nie dla siebie, a dla brata jest wymazywalny długopis. To super gadżet nie tylko dla piątoklasisty, ja jednak osobiście wolę jak długopis pisze bardzo cienko. Rzeczą którą chcę kupić sobie są zakreślacze w bardzo fajnej cenie. Myślę, że na studiach będą przydatne.Bardzo też kuszą mnie kolorowe cienkopisy, chociaż mam ich w domu już pełno pewnie skuszę się na nowe.
cienkopisy z zeszłorocznej oferty Biedronki.

 Najbardziej interesują mnie kołonotatniki z kolorowymi registrami - taki zeszyt mieć muszę, do tego te przeurocze okładki - o wiele przyjemniej będzie pisać w takim zeszycie! Kuszą mnie też bruliony a szczególnie te z Oxfordu. Zdaję sobie sprawę, że te zeszyty są po prostu drogie dlatego raczej je sobie odpuszczę, ale przez liceum korzystałam właśnie z takich zeszytów na matematyce i ten komfort był odczuwalny.
Fajne, kolorowe okładki mają też zwykłe zeszyty i kołonotatniki A4. Podejrzewam, że przynajmniej jeden trafi w moje ręce. Teczka harmonijkowa to idealny gadżet dla ludzi z masą kserówek etc. Nie wiem czy mi będzie takie coś potrzebne, więc chyba się oprę. Karteczki samoprzylepne, zakładki indeksujące czy zestaw spinaczy i klipsów biurowych muszą być moje! To najbardziej lubiany przeze mnie gadżety z Biedronki!
Samoprzylepne karteczki przymocowałam sobie do okładki kalendarza.

Przesłodkie okładki mają też kalendarze na ten rok szkolny. Ja mam już swój kalendarz na ten rok kalendarzowy - też z Biedronki - więc zrezygnuję z kolejnego.
Mój kalendarz jest już na maksa brudny, do tego wylał mi się na niego długopis - mimo to zawsze mam go przy sobie ;-)!

Zaciekawiło Was coś szczególnie? Pełną ofertę sieci Biedronka możecie pooglądać w gazetce klikając na poniższy obrazek :)!

10 komentarzy:

  1. Ja tylko skusiłam się na kalendarz. Zeszyty mam jeszcze z akcji chyba kwietniowej. Więc zabezpieczona na studia jestem :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrzebuję karteczek, zakreślaczy i kalendarza - bez tego nie istnieję i zawsze się we wszystkim gubię :P A zakupy szkolne jeszcze przede mną, bo strasznie ich nie lubię :P
    Buziaki :*
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe i kolorowe przybory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. teczka harmonijka to must have! sama planuje zakup

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie mam i pewnie wszystko kupie w biedronce bo najblizej XD

    http://doska-style.blogspot.com
    Klikniesz w link w najnowszym poście? Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedronka jak zawsze wychodzi z ciekawą propozycja ;) Karteczki samoprzylepne też by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ogladne gazetke bo strasznie lubie takie biedronkowe gazetki, czasami sa tam na prawde super rzeczy ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze parę lat temu wstydem było mówić na głos, że człowiek kupuje w Biedronce. Ale od tamtego czasu sklep bardzo zmienił swój asortyment, naprawdę mają coraz lepszą jakość, coraz więcej marek w sprzedaży. Kiedyś były tylko produkty marki Biedronka, a dziś jest ich tak wiele: coca cola, monster munch, tymbark i wiele, wiele innych. A artykuły papiernicze? Mają naprawdę super - stwierdza to ja, wielka fanka przyborów piśmienniczych. Sama też czekam na początek sierpnia i rzut wszystkich produktów papierniczych w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - ja jeszcze pamiętam, że jak się coś miało z Bierdo to się siedziało cichutko :D

      Usuń
  9. Ja kupiłam sobie tylko kalendarz z okładką folkową:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger