sierpnia 06, 2014

DENKO: LIPIEC

Hej!
W tym miesiącu denko będzie niesamowicie ubogie, sama nie wiem dlaczego. Miałam nadzieję, że będzie po prostu spore, ale ostatecznie wykończyłam tylko kilka produktów. Tak prezentuje się denko.



 Więc: zielony na tak,  czerwony na nie, niebieski oznacza moje mieszane uczucia :)
Duoac - maść na trądzik - maść dostępna na receptę, szczerze mówiąc początkowo sprawował się świetnie, a później przestał działać, nie wiem czy chciałabym znów do niego wracać, tym bardziej, że kosztuje sporo ;) AA ultralekki podkład za który zapłaciłam uwaga - 5 zł! Myślałam, ze to jakaś próbka, bo opakowanie jest dość małe, ale podkład ma 30 ml czyli standardowo. Producent zapewnia, że jest ultralekki, z wyciągiem z ogórka. Faktycznie jest lekki, a do tego niesamowicie kryje, daje fajny efekt, ma mało kolorów, ja miałam odcień idealny, typowo żółty. Niestety pod koniec jakby lekko zgęstniał i nakładało się go o wiele gorzej, nie wiem czy znów do niego wrócę, może kiedyś jak go gdzieś zobaczę :) Podkład z Revlona do którego przekonałam się dopiero kończąc drugą buteleczkę! Dla mnie idealny, planuję niedługo kupić kolejne opakowanie, w stacjonarnej drogerii udało mi się go kupić za 32 zł! Wiem, że niektóre z Was płacą za niego 70 a nawet i więcej złotych, już lepiej zamówić przez internet :)
Płyn do płukania jamy ustnej z Colgate fajny płyn, nie używałam co każde mycie zębów, ale mimo to był bardzo wydajny, na pewno kupię kolejne opakowanie. Żel pod prysznic Joanna soczysta malina - fajny, przyjemny i tani żel, ale nie wiem czy wrócę do maliny, teraz wybiorę inną wersję :) RECENZJA ŻELU POD PRYSZNICŻel pod prysznic z Fa przyjemny, tani, ładny zapach, być może kupię jeszcze kiedyś ;)




Olejek łopianowy sama nie wiem czy kupię ponownie, był fajny na długości włosów, ale nie spełniał obietnic producenta odnośnie przyrostu włosów. Być może jeszcze kiedyś kupię. Odżywka do włosów Isana wersja różowa męczyłam ją bardzo długo, przyjemny zapach, tania, moje włosy dość ją lubiły, ale nie wiem czy znów po nią sięgnę. Timotei szampon i odżywka w jednym - nie lubię kosmetyków 2w1, ale produkt jako sam szampon był naprawdę dobry, przyjemny zapach, duża butla, być może kiedyś jeszcze do niego wrócę.


W tym miesiącu zużyłam tylko 9 produktów, w tym żaden nie był na nie, 7 produktów do których mam mieszane uczucia oraz dwa które kupię ponownie ;) Widziałam niektóre Wasze denka i były spore, tylko u mnie w tym miesiącu takie małe ? :)

16 komentarzy:

  1. U mnie lipiec w denka owocny, sierpień też się zapowiada nieźle :D I dobrze, bo zapasy mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam tego płynu Colgate :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta odżywka z Isany się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie zbieram do denka i troche produktow zuzylam, sle ciagle nie jedt mi po drodze ten post hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko :) Podkład z Revlona jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fa kupiłam w DE ale jakiś orzechowy zapach, które wgl. go nie przypomina ale ok.. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnego z tych produktów nie używałam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam , że ten podkład Revlon już nie jest dobry tak jak kiedyś , ponieważ coś tam w składzie zmienili. Nie wiem czy to prawda. Mimo to tyle słyszę o nim dobrego, a sama jeszcze go nie używałam. Przez Internet można go kupić naprawdę tanio :) Czasami w drogeriach są fajne promocje . Kusił mnie dość często

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie na konkurs http://ann-fashion-model.blogspot.com/2014/07/torby-eko-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam problem z wykożystywaniem kosmetyków do końca!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że do przodu. Ja robię denka co 2 miesiące, bo co miesiąc nie miałabym co pokazywać. Ja miałam tylko olejek łopianowy i spowodował wysyp baby hair, ale też większe wypadanie włosów, za to na długości w ogóle nie dawał efektu.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w lipcu totalna klapa jeśli chodzi o denko,mam nadzieje,że w sierpniu się poprawię :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Większości tych produktów nie znam niestety :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

MÓJ CODZIENNY WIOSENNY MAKIJAŻ

Wpis z jesiennym makijażem przypadł Wam do gustu, więc postanowiłam zrobić także wiosenną wersję. Jeśli się bliżej przyjrzeć to to w duże...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger