lipca 30, 2014

MOJA KOLEKCJA LAKIERÓW

Hej!
Już dawno planowałam dodać tutaj taki post, właściwie chciałam zrobić to w formie filmiku, ale na chęciach się niestety zakończyło. Ostatnio mój internet jest niemiłosiernie powolny i zdjęcia ładują się sto lat, nie wspominając już właśnie o wideo. Ostatecznie musi zakończyć się na zdjęciach, tak więc przedstawiam Wam moją gromadkę lakierów, na zdjęciach widnieje 70 sztuk lakierów, jedna "różdżka" z Essence plus odżywki i lakiery nawierzchniowe. Zdjęcia były robione już chwilę temu i nie ma na nich lakierów z P2 i dwóch, które pokazywałam Wam w haulu kosmetycznym tutaj. Czyli na dzień dzisiejszy mam 77 lakierów, kiedyś było ich ponad 100, ale udało mi się uszczuplić kolekcję. Teraz staram się już nie kupować żadnych, ale czasem ciężko się oprzeć. Do zdobień używam zestawu, o którym pisałam tutaj.




Szczerze nie chce mi się wypisywać wszystkich numerków/nazw lakierów - jeśli jednak będziecie jakimś zainteresowane to piszcie śmiało podam numerek lub nazwę i zrobię recenzję ;) Jak duża jest Wasza kolekcja lakierów ? :) 

28 komentarzy:

  1. Ja mam już ponad setkę ;) z czego kilkanaście z nich to toppery i różne topy nawierzchniowe ;) no i odżywki xD A najdroższy jest Sally Hansen Insta Dri xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie muszę sobie sprezentować ten Insta Dri, to przy okazji zakupów online muszę o tym pamiętać :D
      ja właśnie topperów (pierwszy raz spotykam się z tym określeniem :D !) mam malutko i teraz przy zakupach skupię się właśnie na nich ;)

      Usuń
    2. :) Zainspirowałaś mnie i już zaczęłam focić swoją kolekcję. Niebawem pojawi sie na blogu ;) Topperków (człowiek się wciąz uczy ! ;) ) mnóstwo mają takie sklepy po 2,50 etc i chińczyki. Są tanie i wcale nie najgorszej jakości ;)

      Usuń
  2. no niezła kolekcja!

    ps. a u mnie? ZAPOWIEDŹ TEGO CO POJAWI SIĘ WKRÓTCE NA BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  3. pokazna kolekcja :) ja nie lubie malowania paznokci szczwerze mowiac ale kolory sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita kolekcja, tylko pozazdroscić

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, sporo tego masz :) Podobają mi się lakiery z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :) Też miałam zrobić taki post, ale jakoś się rozmyśliłam, za dużo tego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupiłaś lakier essence gel-look ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno temu w drogerii tej co jest najdłużej w Lubaczowie, zawsze zapominam nazwy :D ogólnie powinien być ten lakier w szafach essence, ale poczytaj opinie o nim, ja jakoś specjalnie nie polecam ;)

      Usuń
    2. bo ja go kiedyś od koleżanki dostałam ale już mi się zaczyna kończyć a chciałabym sobie jeszcze jeden taki kupić :) jak go dawałam na jakiś kolor to zawsze dłużej mi się trzymały :)

      Usuń
    3. u mnie wgl nim on zasechł mijały lata :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja kolekcja ma coś między 50-60 lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Gel-look jest straszny :< Jak się sprawuje top z Miss Sporty? Szukam zamiennika dla Seche Vite :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością Ci go nie zastąpi - zrobię o nim recenzję, ogólnie przyśpiesza wysychanie, ale ma też szereg wad :)

      Usuń
  11. no pokaźna kolekcja ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super duza kolekcja:) zazdroszcze tych z essie :) jestem też ciekawa z lakierów za Avon. Jednak moimi ulubionymi lakierami to zdecydowanie golden rose:) PS. W wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Spora kolekcja lakierów :) W mojej jest ich o wiele mniej, ponieważ musiałam pozbyć się kilku z nich, okazało się że ich życie dobiegło końca i były w niezbyt dobrym stanie :) Zauważyłam w twojej kolekcji kilka cudeniek, które chętnie też znalazłabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna kolekcja lakierów :) ja powoli zaczynam, na razie ok. 30, ale ciagle jakiegos kolor mi brakuje :P jezeli mialabys ochote zapraszam do mnie http://kolorujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna szukam takiego limonkowego, jak masz na pierwszym zdjęciu z Safari :) Mogłabyś podać numerek i gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swoich już dawno nie liczę, ale Twoja kolekcja jest imponująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow spora ta kolekcja :) ni fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger