kwietnia 02, 2014

DENKO: MARZEC

Denko z miesiąca na miesiąc robi się coraz mniejsze. Powoli wykańczam produkty, które były zużyte w połowie, ale jeszcze spora droga przede mną niż to wszystko zużyję. Dziś pokazuję same zużycia - bez ich zastępców :) 




 Żel do rąk antybakteryjny marki CleanHands. Mała pojemność, cena ok. 3 - 4 zł, ale pewnie kupię jeszcze nie raz, dobrze mieć taki żel przy sobie. Kolejna próbka kremu do rąk, który jest na prawdę dobry, ale pełnowartościowy produkt kosztuje po prostu za dużo, żebym się skusiła :) 
Żel do ciała Avon Naturals o paskudnym zapachu maliny, chociaż wcale mi to maliny nie przypominało. Drugi produkt z Avonu to galaretka do ciała o zapachu czereśni - miała w sobie tyle alkoholu, pozostawiała taką lepiącą powłokę, że na pewno nie sięgnę po to więcej. 
 Żel pod prysznic Original Source czekolada i mięta to ostatni żel, który wykończyłam. Teraz sięgnę po coś innego. Żel do biustu z Avonu to denko przekłamane, bo po prostu wywaliłam ten produkt. Specyfik z Garniera zbyt wysuszał mi skórę, pewnie też więcej nie sięgnę ;)
Bardzo fajna maska z Alterra. Produkty tej marki z granatem są po prostu genialne. Kiedy wykończę swoje maski na pewno po nią sięgnę po raz kolejny, bardzo polecam ;)!











Jak Wasze denka w marcu ?:)

21 komentarzy:

  1. Ja nie używałam nic z tego co ty, ale chyba zakupię sobie tą maskę z Alterry ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe ale bardzo fajne denko :) Nie zawsze udaje się zrobić giganta, chociaż bardzo by się chciało :) Moje denko opublikowałam już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty avon bo z tym mialam stycznosc , jesli chodzi o zel nie uzywalam ale z tej serii jedynie mialam mgielki do ciala, niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Alterra nie używałam jeszcze tej firmy .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś maskę alterra ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w marcu skończył się tylko podkład, ale zaraz kupiłam ten sam ;) Chyba kiedyś wypróbuję tę maskę z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=23503573 ZAPRASZAM MOŻE COŚ CI SIĘ SPODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel antybakteryjny i original source to dwie rzeczy które mam w domu / torebce zawsze! jeden i drugi pachnie świetnie i nieźle czyści :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Same świetne rzeczy:)
    Wpadnij kochana na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi w tym miesiącu skończyło się chyba wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpisałam Ci na komentarz u mnie, ale tutaj też wkleję.

    Gdzie? a może dlatego że dostałam 10 obrażliwych anonimów w jednym czasie pod różnymi notkami? nie pomyślałaś o tym? no właśnie, chyba nie ;)

    Zwracam uwagę? przeważnie robię to w miły sposób, np 'śliczny zestaw, ale buty mi się nie podobają' czy coś w tym stylu i nie mam nic do takich komentarzy, nie zauważyłaś że jak ktoś nie napisze z anonima to nawet na nie nie odpowiadam? :) no właśnie,bo nie ma w tym nic złego. Ja nigdy nie obraziłam nikogo z anonima i nie życzę sobie, żeby ktoś spamował mi 10 komentarzy obrażliwej treści, bo to nie jest miłe. A fakt faktem nie wiem co fajnego w białej koszuli. :) Dystans mam, ale anonimów, zwłaszcza chamskich miło traktować NIE BĘDĘ."

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja lubię te żele z avonu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. po zobaczeniu zdjęcia od razu wiedziałam, że produkty Avon będą zdecydowanie na nie ;) muszę wypróbować czegoś z Alterra, bo nigdy nie używałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy żel mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się od dawna zastanawiam nad maską z Alterra;d

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się wziąć za wszystkie resztki:) i jak nigdy wykańczam do końca moje mascary:)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wypróbować tą maskę Alterra :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Produktów do włosów z Alterry nie miałam więc skoro polecasz to może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

BARDZO FAJNE SPOTKANIE BLOGEREK W RZESZOWIE {RELACJA Z 08.04.2017r.}

Temat spotkań blogerek jest dla mnie od jakiegoś czasu dość drażliwy, właściwie szykuję na ten temat wpis, ale ubranie moich myśli w słow...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger