stycznia 21, 2014

SŁÓW KILKA O ULUBIONYCH POMADKACH

Ostatnio robiąc przegląd w moich kosmetykach postanowiłam wprowadzić nową serię na blogu, a mianowicie pokazać Wam "z grubsza" co tak właściwie posiadam :) Jeśli któraś z Was będzie zainteresowana szczegółową recenzją - śmiało pisać w komentarzu. Zacznę od szminek, aż wstyd się przyznać, ale mam tylko w odcieniach różu i brązu. Teraz podobają mi się ciemniejsze szminki, na szczęście mam jeszcze próbki szminek z Avonu, które swoją drogą polecam - śmiało pytać u Konsultantek ;-) Wracając do moich pełnowymiarowych szminek, to zacznę od tych różowych :)

Koloru różowego na usta używam raczej na wiosnę / lato. Teraz te szminki idą raczej w zapomnienie. Kolejno od lewej pomadka Avon color trend, która już nie występuje w sprzedaży (a może i występuje ale w innym opakowaniu), kolor berry pretty, następnie pomadka z Oriflame lip festive o kolorze pink sparkle, nie mam pojęcia czy jest dostępna ani po ile, nigdy nie oglądałam katalogu Oriflame (no okej oglądałam maks. 2 razy, także może ktoś chce mi podrzucić ?:) ), następnie Avon color trend o kolorze pink holiday, dostępna w katalogu po mniej niż 10 zł ;) , ostatnia różowa pomadka Avon 24k Ultra Colour Rich o odcieniu Pink couture, dostępna w katalogu za ok. 20 zł. Ostatnia szminka z Golden Rose (taak, GR ma szminki) niestety odcień się starł, ale jeśli komuś bardzo by zależało - poszukam :)



Brązy z kolei są moimi ulubieńcami w okresie jesieni / zimy. Właściwie typowym brązem jest tu Rimmel i Sensique ;-) Ale po kolei od lewej perłowa (właściwie nazwa wskazuje na róż, no ale) pomadka Avon Colour Rich, kolor pink freeze, następnie Sensique nr 306 (ale głowy nie dam sobie uciąć, bo "troszkę" starło się opakowanie), perłowa Vipera nr 29, następnie moja ulubiona szminka Rimmel Lasting Finish by Kate nr 14 i ostatnia Oriflame odcień george

Najukochańszymi pomadkami są jednak te ochronne, na zdjęciu kilka, reszta znajduje się w kurtkach / torebkach - staram się mieć je zawsze przy sobie :) Jeszcze jednym cudeńkiem jest taki oto komplecik szminek - Avon lip slide - Pink Sorbet. Nie ma go już w katalogu, ale to fajna sprawa, tym bardziej, że opakowanie jest z lusterkiem :)

Tymczasem poszukuję pomadki w kolorze wina lub ciemniejszej, możecie mi coś polecić ?:) Jakie są Wasze ulubione szminki ? 

16 komentarzy:

  1. Fiu, fiu! Ile ich! :D Zazdroszczę takiej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale wielka kolekcja. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam żadnych pomadek, jakoś nie jestem przyzwyczajona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoooro tego masz, ale widzę że u Ciebie raczej wszytsko w jednej kolorystyce - tej najbardziej bezpiecznej ktora do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej z nich ale kolory jak najbardziej do mnie przemawiają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolory pomadek, takie idealne na co dzień :) Sama nie wiem który mi się najbardziej podoba, wszystkie przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego masz! ;3 Też mam Lip Smaker'y ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem sporo tych pomadek, ale za to bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się avon;) zdecydowanie mój kolor.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejeje *.* super szminki ! *.* fajny blog !

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dużo ich, widzę, że gustujemy w podobnych odcieniach szminek! Ta z golden rose boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger