grudnia 17, 2013

ŚWIĄTECZNE DODATKI

Hi ♥!
Cieszę się, że jest odzew z Waszej strony odnośnie kartek Bożonarodzeniowych! Kto jeszcze ma ochotę wymienić się kartką zapraszam do tego posta. Jak tylko otrzymam kartki pokażę je tutaj! W czwartek mamy klasową Wigilię, w piątek zaś kręcimy czołówkę, a później to już ostatnie szlify w domu do Świąt. Dekorowanie domu wciąż trwa, dziś pokażę Wam to, co do tej pory się pojawiło ;-) Kolejne dekorację będę wstawiać na facebooka - zapraszam KLIK


Jeśli macie pytania odnośnie konkretnych rzeczy - skąd są itp. proszę śmiało pytać ;-)! Większość kupowana w tym roku, więc powinny być jeszcze w sklepach ;) 

20 komentarzy:

  1. świetny ten konik:)

    ps. zapraszam na nowego posta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie dodatki ;))) aż oko się cieszy :D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam jak i ja stroiłam pokój na święta - teraz jeżdżąc między mieszkaniem w którym mieszkam z chłopakiem a domem rodzinnym zapomniałam o dekoracjach :(
    P.S. zapraszam na nowy post w którym ujawniam drastyczną zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, klimatyczne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne dodatki. Ja muszę jutro powyciągać z szafek ubiegłoroczne stroiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie pierdołki świąteczne *_* mały element a dodaje tyle magii.. ja niestety akutalnie mam taki mały pokoj ze jakbym zaczeła go obstawiać i ozdabiac roznosciami to by sie z niego zrobila niezla graciarnia :D i tak tonę w cichach i butach, ktore sa wszedzie O_O heeelp

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie już pięknie i świątecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te różowe butelki ! Skąd je masz?:)
    Zapraszam do mnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły :) Ja w tym roku jako ozdobę zrobiłam choinkę z piórek :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłaś takiegoświetnego mikołaja z odliczaniem dni? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny, świąteczny nastrój panuje u ciebie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ci to wyszło ! Ja też kocham stroić swój pokój na święta :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, przytulnie u Ciebie
    zapraszam do mnie :)
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

BARDZO FAJNE SPOTKANIE BLOGEREK W RZESZOWIE {RELACJA Z 08.04.2017r.}

Temat spotkań blogerek jest dla mnie od jakiegoś czasu dość drażliwy, właściwie szykuję na ten temat wpis, ale ubranie moich myśli w słow...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger