lipca 03, 2013

ORGANIZACJA: KOSMETYKI

Hi ♥
Posty w takiej formie będą pojawiały się prawdopodobnie raz w miesiącu - pokażę Wam jak mam poukładane poszczególne rzeczy, dziś organizacja kosmetyków - wszystkich - zarówno kolorówki jak i pielęgnacji, bez tych, które stoją w łazience ;-) Tak więc co i jak robię po kolei ?

1. Raz na jakiś czas zbieram wszystkie kosmetyki i dzielę na grupy. Zaczynam od pielęgnacyjnych i dzielę je na te do włosów, twarzy i ciała. Następnie wybieram te z których będę teraz korzystać - po jednym, góra dwu przedstawicieli z grupy i te kosmetyki wędrują albo do łazienki - balsam do ciała, żel i peeling do twarzy oraz odżywki - albo do pudełka na biurku - krem do stóp, serum, mleczko, tonik, krem do rąk, krem do twarzy i wszystkie inne kosmetyki które chce mieć pod ręką.



Resztę kosmetyków wkładam do koszyczków, które stoją na meblach i czekają na swoją kolej - poukładane w trzech grupach, jedynie ogromny Kallos znajduje się nie w tym koszyczku co trzeba, jednak tylko tam było dla niego miejsce ;-)

2. Podobnie działam z kolorówką - dzielę ją na błyszczyki, tusze, szminki, podkłady, pudry, kredki i inne. Błyszczyki oraz tusze wkładam do kubków.
Następnie do pojemniczków które kupiłam w pepco po 2 zł wkładam gąbki do makijażu, w drugim kredki do oczu, eyelinery, konturówki, kredki do brwi oraz szczoteczki po tuszach i tusz, który jeszcze nie był używany.
W kolejnych pojemniczkach znajdują się podkłady, korektor i pudry prasowane z których korzystam sporadycznie, a w mniejszym pudełeczku szminki i pomadki.
Natomiast rzeczy pozostałe, takie jak próbki, lustereczka, cienie do powiek, balsamy do ust wkładam do zwykłego, białego koszyczka.
Kosmetyki codziennego użytku zostawiam w kosmetyczce. Wszystkie te pudełeczka i pojemniczki wkładam do większego koszyka i następne do szuflady, gdzie swoje miejsca mają też kubki i kosmetyczka.
Tak to w wersji ostatecznej wygląda ;-) Pozostaje jeszcze kwestia pędzli, które trzymam w kielichu, który dostałam na 18 urodziny ☺
To byłoby na tyle ;-) Za jakiś czas kolejny post z serii organizacja, pokażę Wam kolejne zakamarki mojego pokoju ;) Jakie Wy macie sposoby na przechowywanie kosmetyków ? 

28 komentarzy:

  1. U mnie kosmetyki znajdują się w jednym kuferku :D oczywiście te kolorowe.. a do pielęgnacji ciała w łazience wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i porządny sposób :D
    Ja wszystko mam w łazience, gdyż tam się szykuję, a poza tym mam tylko 14 lat i mało tego używam także wiesz :)
    Fajny blog więc zaobserwowałam zapraszam do mnie :) http://dear-amyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chowam w szafce na polkach : ) rowneiz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna organizacja :D ja niestety nie mam jakiegoś dobrego sposobu, zawsze coś gdzieś położe i wychodzi na to, że mam je wszędzie :D
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego twój ask nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu usunęłaś aska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miało być rozszerzenie do bloga, a nie wypytywanie o moje prywatne życie. Jeśli kogoś nie lubię, ta osoba o tym doskonale wie, w sumie jest jedna taka dziewczyna - nie lubię jej ona o tym wie i sobie żyjemy. Także jeśli ktoś ma problem, do mnie, do moich znajomych czy do Bartka - proszę przecież możesz powiedzieć mi to w twarz. Szanujmy się nawzajem

      Usuń
  7. u mnie taki porządek wytrzymał by chyba max 3 dni.
    Gdy się śpieszę niczego nie odkładam na miejsce. :D
    ale post oryginalny i bardzo pomocny. :)

    Zapraszam do mnie: www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja większość kosmetyków trzymam w kuferku, a tylko, te , których używam codziennie mam na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w pokoju trzymam jedynie balsamy,perfumy,szminki i pomadki, w lazience przechowuje cala reszte w kosmetyczkach kolorowke a reszta na polkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie posty; )
    Ładny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobny sposób na organizację kosmetyków. :)
    Zatem podążam za Tobą z dawnego bloga na ten! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wszystko świetnie poukładane:)
    ja mam osobno w koszyczkach błyszczyki, tusze do rzęs, podkłady i cienie a kosmetyki pielęgnacyjne mam w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta dziewczyna chodzi do lo czy zs ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te kosmetyki 0 ile by ich nie było człowiek zawsze skusi się na coś nowego :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na post: pasiasta trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedtem ci to nie przeszkadzało , że wypytują się o twoje życie ; >
    A jeśli ktoś zakłada takie coś jak ASK to musi mieć świadomość tego, że pytania będą dotyczyły nie tylko bloga ale też prywatnego życia. ;) całuski cium !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko ma swoje granice, jeśli trzeba będzie, tutaj też będą mogli komentować tylko zalogowani użytkownicy ;)

      Usuń
  16. Sporo kosmetyków ^^ Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać , że boisz się krytyki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konstruktywna krytyka jak najbardziej na tak, ale na taką mogę liczyć tylko od innych blogerek, od otoczenia natomiast mogę sobie posłuchać ploteczek czy jakiś ściem, także ;-)

      Usuń
    2. widać, że boisz się ujawnić ^^ skrytykuj ją w realu, na fejsie, a nie kurwa anonim

      Usuń
  18. nie stękaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam zawsze problem z organizacją kosmetyków, bardzo fajne ten kielich

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie wszystko leży w kufrze ( co nie oznacza że jest wszystko poukładane na swoim miejscu : D ) a takie rzeczy jak balsamy czy żele w szafce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger